Poradnik
22 września, 2020
Wśród wielu gadżetów reklamowych, ogromnym zainteresowaniem cieszą się kalendarze firmowe. Zarówno te w wersji ściennej, jak i książkowej, służą nie tylko do pomocy w określeniu aktualnej […]
1 maja, 2020
Marketing Mix – co to jest?Elementy i narzędzia. Marketing mix nazywany jest również kompozycją marketingową, stanowiącą swego rodzaju koncepcję stosowanych w przedsiębiorstwie działań, metod i technik […]
31 grudnia, 2019
4 września, 2019
Inbound Marketing Inbound marketing, czyli strategia marketingowa opierająca się na byciu widocznym w sieci staje się coraz bardziej popularna. Wiele firm rezygnuje z wyszukiwania klientów oraz przekonywania […]
17 lipca, 2019
DLACZEGO REKLAMA GOOGLE ADWORDS? Ostatnio opisałam kilka najważniejszych zalet AdWords. Był to wstęp do kolejnej części mojego wpisu, bo tak jak wspominałam, zalet AdWords jest naprawdę […]
17 lipca, 2019
DLACZEGO REKLAMA GOOGLE ADWORDS? Odpowiedzi na to pytanie jest wiele, ponieważ zalety reklamy w Google AdWords można wymieniać w nieskończoność. Z tego też powodu byłam […]
17 lipca, 2019
Jak prowadzić profil firmowy w social media? Wbrew pozorom prowadzenie profilu firmowego na Facebooku czy Instagramie, to nie taka bułka z masłem! 🙂Jak się za to […]
16 lipca, 2019
JAK STWORZYĆ DOBRY TEKST — CONTENT? Klasycznie znaczy nudno. Zaczynanie opisu firmy od słów “Nasza firma powstała w 2006 roku…” jest mniej więcej jak chęć poderwania […]