Poradnik

20 kwietnia, 2021

Pyszny Marketing

Czas czytania: 4 minut Minisite – Pyszny Marketing Na facebookowej grupie dotyczącej gastronomii pojawił się post, gdzie mówiono o klonowaniu stron restauracji przez pyszne.pl i w ten sposób ściąganiu zamówień […]
24 lutego, 2021

Dodawanie konta e-mail do aplikacji MAIL na MAC

Czas czytania: < 1 minuta 1. Po wejściu w aplikację naszym oczom ukaże ekran startowy, umożliwiający konfigurację nowej poczty. Chcąc skonfigurować konto e-mail utworzone na domenie, wybieramy opcję “Inne konto pocztowe“. […]
23 lutego, 2021

Przyznanie dostępu administratora do menedżera firmy na Facebook

Czas czytania: < 1 minuta 1. Klikamy w link: https://business.facebook.com/home/accounts?business Następnie w prawym górnym rogu ustawienia firmowe: 2. Kolejno po lewej stronie rozsuwamy zakładkę użytkownicy i klikamy button dodaj: 3. W […]
22 września, 2020

Kalendarze firmowe – dlaczego warto w nie inwestować?

Czas czytania: 2 minut Wśród wielu gadżetów reklamowych, ogromnym zainteresowaniem cieszą się kalendarze firmowe. Zarówno te w wersji ściennej, jak i książkowej, służą nie tylko do pomocy w określeniu aktualnej […]
1 sierpnia, 2020

Allegro Lokalnie – co to jest i jak może pomóc w reklamie?

Czas czytania: < 1 minuta Allegro lokalnie można przyrównać do OLX (dawniej tablica.pl). Spółka Akcyjna Allegro, korzystając z dostępnych zasobów zrobiła po prostu oddzielny serwis umożliwiający zakupy osobom z okolicy. Z […]
1 maja, 2020

Marketing Mix – co to jest? Elementy i narzędzia

Czas czytania: 3 minut Marketing mix nazywany jest również kompozycją marketingową, stanowiącą swego rodzaju koncepcję stosowanych w przedsiębiorstwie działań, metod i technik marketingowych. Jego elementy są ze sobą ściśle powiązane […]
8 stycznia, 2020

Jak dodać użytkownika do konta w Google Moja Firma?

Czas czytania: < 1 minuta 1 Logowanie do konta w Google Zaczynamy na stronę logowania do Google Moja Firma: https://business.google.com/dashboard 2 Wybór właściwej lokalizacji Jeżeli zarządzamy więcej niż jedną lokalizacją (mamy pod tym […]
31 grudnia, 2019

Pozyskiwanie Klientów lokalnych w sieci – 6 sposobów!

Czas czytania: 3 minut Prowadząc biznes stacjonarny, przeważnie szukamy klientów poprzez tradycyjne środki takie jak ulotki czy reklamy-banery. Jednym ze sposobów dających bardzo dobre rezultaty jest internet. To właśnie w sieci […]
4 września, 2019
inbound marketing

Inbound Marketing – co to jest i na czym polega marketing przychodzący?

Czas czytania: 5 minut Inbound marketing, czyli strategia marketingowa opierająca się na byciu widocznym w sieci staje się coraz bardziej popularna. Wiele firm rezygnuje z wyszukiwania klientów oraz przekonywania ich np. […]