Pozycjonowanie w bielsku od czego zacząć

Pozycjonowanie w Bielsku – co należy wiedzieć, żeby zacząć?

Słów kilka o pozycjonowaniu lokalnym

Pozycjonowanie lokalne, w tym przypadku dotyczące sklepów i serwisów z okolic Bielska-Białej, w wielu przypadkach bywa o wiele bardziej skuteczne w porównaniu z walką o wysokie pozycje na frazy trudne, ogólnopolskie.

Kiedy pozycjonowanie lokalne przynosi dobre efekty?
Przede wszystkim nasz biznes musi być ulokowany w wybranej miejscowości, tak by klient szukający dentysty w Bielsku nie trafił na podstronę do dentysty z Cieszyna. Takie rozwiązanie jest samo w sobie bez sensu, więc aktualizacje algorytmu idą w dobrym kierunku.

Kiedy nie warto pozycjonować strony lokalnie?
Zajmując się sprzedażą on-line, bez zaplecza i możliwości obsługi klienta wchodzącego “z miasta”.

Czy mając biuro w jednym mieście można pozycjonować się na frazy związane z inną lokacją?
Tak, można, ale trzeba do tego przygotować odpowiednie podstrony typu landing-page. Przede wszystkim trzeba “wejść w skórę” potencjalnego klienta. Jeśli przykładowo szuka dentysty w Bielsku, to prawdopodobnie jest mieszkańcem Bielska i chce mieć blisko. W przypadku gdy po wpisaniu “dentysta Bielsko” trafi na podstronę dentysty z Pszczyny, to wyjdzie i nic go nie zatrzyma… Jedyną opcją w takim wypadku jest skierowanie go na podstronę dotyczącą mieszkańców z konkretnego miasta i przygotowanie spersonalizowanego przekazu. Np: Dentysta z Pszczyny powinien wybrać kilka cech, które wyróżniają go spośród konkurencji, które mogą przyciągnąć klientów z Bielska (cena – bezpłatne znieczulenie, 20% niższa kwota; czas oczekiwania – gwarancja przyjęcia na zabieg do 3 dni roboczych; wyjątkowość – specjalne pomieszczenie zabaw dla dzieci oczekujących na swoich rodziców itd.).

Im lepiej spersonalizujemy przekaz, tym większa szansa, że klient, który normalnie “wystraszyłby się” odległości, skorzysta z naszych usług.

Przykładem również może być nasza podstrona typu landing-page: Pozycjonowanie Bielsko, dobrym miejscem jest wykupienie wizytówki np. w www.bielsko.biala.pl, czecho.pl, dodanie lokacji do Map Google, Zumi i innych katalogów ogólnie uznawanych za katalogi NAP (Name, Adress, Phone).

To tylko absolutna podstawa do rozpoczęcia działań lokalnych, dalszy ciąg wkrótce…

Pozostałe wpisy:

Pyszny Marketing

Pyszny Marketing

Spis treściMinisite – Pyszny MarketingZapis w umowieReklama na nazwę restauracjiMinisite w pyszne.plCo można zrobić? Minisite – Pyszny Marketing Na facebookowej

Czytaj całość...

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

Co to jest GDN?

(ang. Google Display Network) Jest to sieć reklamowa Google Ads, umożliwiająca nam wypromowanie marki, usługi, produktu itp. Reklamy przedstawiane są

Czytaj całość...
Co to jest Ahrefs?

Spis treściCzym jest Ahrefs?Co oferuje Ahrefs? Czym jest Ahrefs? Narzędzie oferujące wsparcie w zakresie badania kwestii związanych z linkowaniem, widocznością

Czytaj całość...
Bot co to?

Bot – jest to oprogramowanie komputerowe, którego celem jest przeprowadzanie automatycznych działań w sieci. Boty internetowe są coraz częściej wykorzystywane

Czytaj całość...