Agencja marketingowa » Inne » Jak dodać firmową pocztę do Gmaila?

Jak dodać firmową pocztę do Gmaila?
Konfiguracja gmail krok po kroku
Chciałbyś połączyć swoje wszystkie konta firmowe pod pocztę Gmail? Pomożemy Ci to zrobić:
– Pierwsze, po zalogowaniu do Gmaila, z prawej strony naciskamy koło zębate.

– Z wyskakującego okna wybieramy „Ustawienia”

– Po przeładowaniu strony zobaczymy taki widok:

– Wybieramy „Konta i importowanie”, pozwalamy przeglądarce się załadować.

– W sekcji „wyślij pocztę jako” wybieramy „dodaj inny adres e-mail”. Jeśli konfigurujemy tą samą pocztę po raz kolejny, lepiej pierwsze usunąć maila za pomocą przycisku „usuń” z prawej. Od razu uspokajam, nie usunie to maili, które przebywają na serwerze 😉 ! Mamy dwie ścieżki dodawania poczty. Niektóre domeny mają zainstalowany certyfikat SSL pod pocztę, pozostałe nie. Oczywiście przedstawię obie, a jeśli nie wiesz, które wybrać możesz spróbować obie metody lub napisz do nas — doradzimy.

Mam SSL pod pocztę:

Nie mam SSL pod pocztę:

A co z Gmailem na telefonie?
Jeśli na telefonie masz taki sam mail, do którego właśnie pomogłem Ci podpiąć maila firmowego — bez problemu będziesz odbierać tam maile. Wchodząc w ustawienia na koncie modyfikowaliśmy całe konto na Gmailu, a nie tylko skrzynce w przeglądarce.
Jakiekolwiek pytania? Wątpliwości? Pisz śmiało!