Kalendarze firmowe – dlaczego warto w nie inwestować?

Czas czytania: 2 minut

Wśród wielu gadżetów reklamowych, ogromnym zainteresowaniem cieszą się kalendarze firmowe. Zarówno te w wersji ściennej, jak i książkowej, służą nie tylko do pomocy w określeniu aktualnej daty, ale również do planowania i rozkładania zadań w czasie.

  1. Kalendarze firmowe to produkty pełne zalet
  2. Kiedy druk kalendarzy będzie opłacalny?
  3. Kalendarze firmowe wybieraj zgodnie z przeznaczeniem

Kalendarze firmowe to jeden z najchętniej wybieranych prezentów dla klientów i współpracowników z okazji świąt. Elegancko się prezentują, a dzięki możliwości wyboru wzoru, koloru czy układu graficznego okładki, można je dowolnie różnicować i każdemu klientowi wręczyć inny kalendarz.

Kalendarze firmowe to produkty pełne zalet

Kalendarz książkowy to podstawowy atrybut wielu osób, które w swojej pracy muszą dokładnie planować poszczególne zdania. Nie rozstają się z nim przedstawiciele handlowi, sekretarki i biznesmeni, ale również budowlańcy, hydraulicy czy monterzy, który wykonują zlecenia dla klientów indywidualnych. kalendarz towarzyszy im wszędzie, dlatego jest tak idealnym nośnikiem reklamy. Dobrze zaprojektowany kalendarz firmowy to przydatne narzędzie, idealne dla każdego, niezależnie od jego zawodu czy płci. Wręczając go klientowi w prezencie, można mieć pewność, że zostanie użyty. Naniesienie na kalendarz logo czy reklamowego hasła nie jest skomplikowane – wystarczy zlecić druk kalendarzy wyspecjalizowanej drukarni, aby w kilka dni otrzymać nawet duży nakład kalendarzy reklamowych. Niski koszt produkcji jednej sztuki i duży wybór rodzajów sprawia, że kalendarze stały się nieodłącznym elementem zestawów prezentowych lub stanowią samodzielny prezent, wręczany nie tylko kluczowym klientom, ale również pracownikom.

Kiedy druk kalendarzy będzie opłacalny?

Oferty poszczególnych drukarni są zazwyczaj skonstruowane w taki sposób, aby klientowi opłacało się zamówić jak największy nakład kalendarzy. W ten sposób drukarnia ma zapewnione duże zamówienie do realizacji, a klient płaci mniej w przeliczeniu na wartość jednej sztuki. Nie oznacza to jednak, że nie można zamówić zaledwie kilku sztuk kalendarzy. Tak małe zamówienia są realizowane zazwyczaj w przypadku kalendarzy książkowych, których koszt jest znacznie wyższy od ceny, np. prostego kalendarza biurkowego.

Kalendarze firmowe wybieraj zgodnie z przeznaczeniem

Aby klient chętnie używał kalendarza z logo, należy go odpowiednio dopasować do wymagań, jakie dany klient posiada. Bardzo popularne są kalendarze książkowe – poręczne, dostępne zarówno w niewielkim formacie, jak i w wersji dużej, rozmiaru A4. Osoby, które muszą planować nie tylko własną pracę, ale również działanie całej firmy, korzystają często z kalendarzy trójdzielnych, na których można śledzić wydarzenia z trzech miesięcy jednocześnie. Te kalendarze najczęściej wiesza się na ścianie. Ich mniejsza wersja to kalendarze dwudzielne, pozwalające na podgląd dwóch miesięcy jednocześnie.

Można też pokusić się o zamówienie niewielkich kalendarzy, np. biurkowych lub listkowych. Te pierwsze to praktyczne piramidki, które stawia się w dowolnym miejscu, przedstawiające najczęściej widok jednego tygodnia. Drugie są bardzo małe, osiągają zwykle wymiary wizytówki, dlatego często stanowią dodatek do innego prezentu, a klient może je nosić w portfelu.

Niezależnie od tego, na jaki kalendarz postawimy, należy zwrócić uwagę na jakość samego kalendarza i druku. Druk kalendarzy powinna wykonać profesjonalna firma, która posiada odpowiednie doświadczenie i sprzęt, oraz jest w stanie zapewnić wysoką jakość produktów.