kalendarze firmowe

Kalendarze firmowe

Kalendarze firmowe - podstawowe informacje

Kalendarze w firmie poza elementami praktycznymi jak, np. zapisywanie zadań i poszczególnych wydarzeń. Może posłużyć jako kalendarz reklamowy — inny i ciekawy nośnik reklamy. Ciekawie wykonany kalendarz firmowy potrafi przyciągnąć uwagę każdego. Kalendarz trójdzielny lub biurkowe kalendarze swoją budową i wykonaniem przyciągają same z siebie, w połączeniu z dobranym projektem graficznym są niezwykle skutecznym nośnikiem reklamy. W ciągu roku potrafimy na niego zerknąć nawet kilka tysięcy razy. Ogromna liczba prawda? Dlaczego więc nie umieścić na kalendarzach reklamy własnej Twojej firmy?

Kalendarze firmowe oprócz powieszenia w firmie idealnie nadadzą się jako dodatek dla pracowników, zwłaszcza pod koniec roku. Święta, dużo osób odwiedza rodziny, dużo nowych osób zobaczy reklamę firmy, której jesteś właścicielem. Jeśli treść reklamy będzie idealna istnieje duże prawdopodobieństwo skorzystania z twoich usług niżeli konkurencji — ktoś o Tobie wie, więc po co szukać kogoś innego? Decydując się na kalendarze reklamowe, trzeba się dobrze zastanowić nad ich zastosowaniem. Kalendarze firmowe powinny być najwyższej jakości. Kalendarze reklamowe przyciągają uwagę, dlatego tak ważny jest projekt graficzny. Wiemy o tym i nasze zlecenia wykonujemy z należytą dokładnością. Czymś dodatkowym jest uszlachetnienie, które powoduje, że kalendarze firmowe stają się czymś wyjątkowym.

Wybór jest duży a najlepiej zyskać dwie rzeczy w jednym — praktyczność z pożytecznym. Chodzi o to, że prowadząc firmę, która mieści się w biurze, od czasu do czasu spotykasz się z klientami, istotnym wyborem będzie wybór kalendarzy książkowych oraz piramidowych (najlepiej tam, gdzie klient spędza najwięcej czasu).

W każdej firmie powinny się znaleźć kalendarze trójdzielne lub plakatowe, tak aby nikt o niczym nie zapomniał oraz do zaznaczenia ważnego dnia i zadania. 

Rodzaje kalendarzy - który wybrać?

Obecnie istnieje bardzo dużo wariantów kalendarzy, np. kalendarz trójdzielny, planszowy. Wymienię i pokrótce opiszę — tak, aby wybór był prosty i trafny. Kalendarze w każdej firmie to wręcz obowiązkowa sprawa, ale warto, aby znalazł się na nim wizerunek firmy. 

Kalendarzyki listkowe

Połączenie wizytówki i kalendarza. Jeśli chcemy zaoszczędzić na środkach to, zamiast inwestować w wizytówkę możemy pokusić się właśnie o kalendarze listkowe. Idealnie posłużą jako wizytówka a dzięki dodatkowemu zastosowaniu, jakim jest kalendarium, istnieje duże prawdopodobieństwo zachowania jej na dłużej. Kalendarze biurkowe - można by powiedzieć, że zaraz obok kubka z kawą jest obowiązkiem osób pracujących przy biurku — małe i tanie. Dzięki ich wymiarowi są zawsze pod ręką. Projekt na taki kalendarz biurkowy, pomimo wymiarów może być dowolny. Zwiększenie rozpoznawalności firmy w tani i praktyczny sposób — czego chcieć więcej? Biurkowe kalendarze ze zdjęciem pracowników to idealny prezent np. na urodziny firmy czy wspólny sukces.

Kalendarz piramidka

W totalnym skrócie to kalendarz reklamowy nadający się zawsze i wszędzie. Forma kalendarzu to idealne miejsce na nowości firmy dzięki tanim kosztom. Jak w każdym kalendarzu, atrakcyjne wykonanie projektu jest w tej kwestii kluczowe. Kalendarium może zostać przedstawione w różnej formie, np. tygodniowej. Kalendarze książkowe - jest czymś wyjątkowym i pokazaniem klasy firmy. Połączenie kalendarza z notatnikiem, praktyczne i ważne rozwiązanie dla firm, które mają fizyczny kontakt z klientami. Wyobraź sobie, że ustalacie współprace z klientem i zapisujesz wszystko w takim notatniku z opieczętowanym logo Twojej działalności. Firma z klasą — właśnie to sobie klient pomyśli, będzie wiedział, że wybrał najlepiej, jak tylko mógł.

Kalendarze jednodzielne / kalendarze planszowe / kalendarze listwowane

Najpopularniejsze, ale niezwykle proste i czytelne. Możemy wręcz potraktować je jako kalendarzyk reklamowy, który można podzielić na dwie części — górną i dolną. W pierwszej zazwyczaj ujrzymy projekt graficzny, informacje czy też reklamę firmy. Druga część należy się kalendarium, która liczy dwanaście miesięcy — rok. Nie może również zabraknąć klasycznej plastikowej i ruchomej ramki z czerwonym okienkiem, którą z każdym dniem można przesuwać. Jeśli komuś nie odpowiada taka forma zaznaczania dni, można z tego zrezygnować i zaznaczać ważne nam terminy za pomocą pisaka lub flamastra. Podsumowując — kalendarze planszowe to prosta, tania i nienachalna reklama Twojego biznesu widoczna każdego dnia. Na kalendarze jednodzielne spogląda się w biurze bardzo często, co przyczyni się do zapamiętania firmy.

Kalendarze trójdzielne

 Często niedoceniane, ale niezwykle praktyczne, które wykorzystuje się głównie w miejscach pracy — jak np. biura, hale czy magazyny. W porównaniu do niektórych krewnych z rodziny kalendarzy są dobrze widoczne i czytelne z większej odległości. Cechą charakterystyczną, która wyróżnia kalendarze trójdzielne, jest podział na trzy odrębne kalendaria. Na środku znajdziemy aktualny miesiąc, na górze poprzedni a poniżej następny. W momencie skończenia danego miesiąca wyrywamy kartki z kalendarium (czyli trzy miesiące na raz). Standardowo na samej górze miejsce na grafikę lub reklamę. Na kalendarium znajdziemy prostokątny, plastikowy pasek z czerwonym okienkiem do zaznaczania dni — lub jak kto woli, można użyć flamastra, pisaka czy też długopisu. Takie kalendarze to wyjątkowa i skuteczna forma reklamy.

Kalendarze spiralowane

Popularne i wręcz identyczne jak kalendarze trójdzielne. Różnią się, ale tylko jednym, ale znaczącym szczegółem. Mocowania poszczególnych części (są trzy jak w przypadku trójdzielnych) są za pomocą drutu, który jest zwinięty w kształt spirali. Posłużą jako kalendarze reklamowe czy miejsce na nasze codzienne zadania firmowe. Kalendarze ścienne/plakatowe - większa forma kalendarzy jednodzielnych. Dzięki dużym wymiarom jest dobrym nośnikiem informacji reklamowych, grafiki i przede wszystkim kalendarium. Dobrze wykonany projekt graficzny reklamy firmy nie pozwoli przejść obok obojętnie. Kalendarz reklamowy w takim formacie da się we znaki każdej osobie. Jeśli zależy nam na dużej i dobrze widocznej reklamie to kalendarz ścienny będzie najlepszym wyborem.

Kalendarze na lodówkę / magnetyczne

Rzadko spotykana forma, nie mniej niezwykle skuteczna w przekazie. Dobry wybór do firmy, w której znajduje się dużo elementów metalowych oraz lodówka — idąc po jedzenie, spojrzymy na reklamę, zamykając również i tak w kółko. Kalendarze tego rodzaju nadadzą się w wielu sytuacjach i nie będą czymś "zwyczajnym".

Kalendarze firmowe - Podsumowanie

Kalendarze reklamowe, jak każda forma reklamy, dobrze dobrana zdziała swoją zamierzoną rolę. Poszczególne rodzaje kalendarzy będą działać na różne osoby i z różnym efektem. Np. kalendarz książkowy - na spotkaniach z klientami, kalendarze biurkowe — codziennie widziane, zadziałają zarówno na pracowniku, jak i kliencie. Jako agencja marketingowa zajmujemy się przygotowaniem grafiki na kalendarze, jednak bez problemu przyjmiemy twój projekt, czy wykonamy pomysł. Działką wykonania i przygotowania jest nasza zaprzyjaźniona drukarnia — to oni zajmą się częścią techniczną zlecenia. Nasze zadania wykonujemy najlepiej, jak możemy.Jak już wiesz, kalendarze to ciekawa alternatywa reklamy. Trójdzielne kalendarze, jednodzielne a może spiralowane? Spróbuj wybrać. Jeśli jednak nie jesteś zdecydowany, napisz do nas lub zadzwoń, doradzimy i wybierzemy wspólnie.

Pozostałe wpisy:

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

Co to jest Ahrefs?

Spis treściCzym jest Ahrefs?Co oferuje Ahrefs? Czym jest Ahrefs? Narzędzie oferujące wsparcie w zakresie badania kwestii związanych z linkowaniem, widocznością

Czytaj całość...
Co to jest widget?

Widget (widżet) - interaktywny element graficznego interfejsu użytkownika, umieszczany jest na stronach internetowych, pulpicie systemu operacyjnego lub aplikacjach mobilnych i

Czytaj całość...
Webinar co to?

Webinar - jest to rodzaj seminarium, prezentacji, szkolenia online, które przeprowadzane jest za pomocą technologii webcast - umożliwia ona transmisję

Czytaj całość...
Content co to?

Content (pol. zawartość) - jest to po prostu zawartość strony internetowej. Treści merytoryczne, które znajdują się na stronie, są kluczowe

Czytaj całość...