Pozycjonowanie. Wyścig o podium. - Agencja Marketingowa M16.PL
Jak prowadzić profil w social media?
Wrzesień 27, 2017
jak zmienic serwer
Zmiana serwera krok po kroku
Październik 12, 2017

Pozycjonowanie. Wyścig o podium.

Co robisz, gdy szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Pytasz wszystkich wokół, dzwonisz do przyjaciela czy otwierasz encyklopedię? Może kiedyś tak to wyglądało, lecz nie oszukujmy się, teraz odpalasz komputer, lub łapiesz za smartfona i pytasz wujka Google.
Celem wszystkich firm, jest to, aby ich usługa, marka była rozpoznawalna. Żeby wyszukanie ich, było proste i skuteczne. Na tym właśnie polega magia pozycjonowania. Użytkownik wpisuje hasło: agencja marketingowa/miasto i wyskakujemy mu MY! Tylko jak to zrobić, aby być na „górnej półce” w Google?
Niestety nie jest to takie proste, jak się może wydawać. Jest wiele czynników, które uniemożliwią nam brylowanie na pierwszych pozycjach.
Oto pare z nich:
  • nieresponsywna strona (nie dopasowuje się do ekranu urządzeń mobilnych),
  • błędy w linkowaniu wewnętrznym,
  • brak linkowania zewnętrznego,
  • zbyt długi czas ładowania się strony,
  • zła struktura linków,
  • błędy przy optymalizacji podstron,
  • I bardzo ważne!
  • złe dobranie słów kluczowych
Ten ostatni przykład może wydawać się bardzo błahy. Przecież wystarczy unikać błędów i literówek, wpisać frazę, która opisuje naszą profesję lub usługę i jesteśmy! Tak, tylko czy mamy pewność, że takie hasła wpisują nasi potencjalni klienci? Pamiętajmy, że dana profesja posiada swoją branżową strukturę opisywania różnych rzeczy. My mówimy o optymalizacji, ktoś mógłby powiedzieć, że aktualizujemy a inni, że naprawiamy/poprawiamy. Sam możesz zauważyć to na własnym przykładzie. Opowiadając o swojej pracy, zaczynasz mówić tak, że Twoi znajomi Cię nie rozumieją? ;) Dlatego trzeba „wczuć się w klienta” wybrać słowa kluczowe, które będą odpowiednie, a na dodatek Google będzie uważał je za odpowiednie. Najlepszym sposobem na sprawdzenie naszych słów kluczowych jest AdWords - wtedy mamy pewność, że nasze frazy są wartościowe i będą napędzać nasz biznes. Przecież nikt nie będzie inwestować w kota w worku! Teraz porozmawiajmy o konkurencji, która nigdy nie śpi!
[Głosów:4    Średnia:5/5]