Agencja Marketingowa M16.plAgencja Marketingowa M16.plAgencja Marketingowa M16.plAgencja Marketingowa M16.pl
  • AGENCJA REKLAMOWA
  • O NAS
  • REALIZACJE
  • OFERTA
  • PORADNIK
  • KONTAKT
  • SZYBKA WYCENA
Pozycjonowanie w Bielsku – co należy wiedzieć, żeby zacząć?
16 lipca, 2019
Zmiana serwera krok po kroku
17 lipca, 2019
Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie. Wyścig o podium.

Jak to wygląda

Co robisz, gdy szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Pytasz wszystkich wokół, dzwonisz do przyjaciela czy otwierasz encyklopedię? Może kiedyś tak to wyglądało, lecz nie oszukujmy się, teraz odpalasz komputer, lub łapiesz za smartfona i pytasz wujka Google. Celem wszystkich firm, jest to, aby ich usługa, marka była rozpoznawalna. Żeby wyszukanie ich, było proste i skuteczne. Na tym właśnie polega magia pozycjonowania. Użytkownik wpisuje hasło: agencja marketingowa/miasto i wyskakujemy mu MY! Tylko jak to zrobić, aby być na „górnej półce” w Google?

Niestety nie jest to takie proste, jak się może wydawać. Jest wiele czynników, które uniemożliwią nam brylowanie na pierwszych pozycjach.

Oto pare z nich: - nieresponsywna strona (nie dopasowuje się do ekranu urządzeń mobilnych),
- błędy w linkowaniu wewnętrznym,
- brak linkowania zewnętrznego,
- zbyt długi czas ładowania się strony,
- zła struktura linków,
- błędy przy optymalizacji podstron,
- I bardzo ważne!
złe dobranie słów kluczowych

Ten ostatni przykład może wydawać się bardzo błahy. Przecież wystarczy unikać błędów i literówek, wpisać frazę, która opisuje naszą profesję lub usługę i jesteśmy! Tak, tylko czy mamy pewność, że takie hasła wpisują nasi potencjalni klienci? Pamiętajmy, że dana profesja posiada swoją branżową strukturę opisywania różnych rzeczy. My mówimy o optymalizacji, ktoś mógłby powiedzieć, że aktualizujemy a inni, że naprawiamy/poprawiamy. Sam możesz zauważyć to na własnym przykładzie. Opowiadając o swojej pracy, zaczynasz mówić tak, że Twoi znajomi Cię nie rozumieją? ;) Dlatego trzeba „wczuć się w klienta” wybrać słowa kluczowe, które będą odpowiednie, a na dodatek Google będzie uważał je za odpowiednie. Najlepszym sposobem na sprawdzenie naszych słów kluczowych jest AdWords - wtedy mamy pewność, że nasze frazy są wartościowe i będą napędzać nasz biznes. Przecież nikt nie będzie inwestować w kota w worku! Teraz porozmawiajmy o konkurencji, która nigdy nie śpi!

Jeżeli jesteś nowicjuszem i Twoja strona www dopiero raczkuje, to nie możesz liczyć, że przebije całą konkurencję, która pozycjonuje się już kilka dobrych lat, wydała na to ładnych parę groszy i posiada więcej linków zewnętrznych niż Ty.
Wyścig o podium w wyszukiwarce to bardzo złożony proces. To jak maraton, w którym Ty rozpoczynasz bieg o kilka minut później. Ciężko ci będzie dobiec do pozostałych, a co dopiero wyprzedzić faworyta i utrzymać tempo przez cały czas. W końcu to maraton, a nie bieg na 500 m.
Jeżeli jesteś osobą, która nie czuje się mocna „po tej stronie internetu” i zwyczajnie nie masz czasu doglądać rankingów, wprowadzać nowych technik, które umocnią twoją stronę www i podniosą klikalność, zleć to nam! My siedzimy w tym już od siedmiu lat. Wiemy jak przechytrzyć statystyki Google, znamy wiele skutecznych metod pozycjonowania, wiele sposobów zewnętrznych, które podniosą Twoją pozycję i zbudują mocną markę, która będzie się wyróżniać w tłumie. Ty będziesz mógł zająć się biznesem, a my zajmiemy się tym, żeby o Tobie było głośno.
Bo jak mówi nasze ulubione przysłowie: „Zaprzestać reklamy, by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar, by zatrzymać czas”

powiązane wpisy

marketing mix
1 maja, 2020

Marketing Mix – co to jest? Elementy i narzędzia


czytaj dalej
31 grudnia, 2019

Pozyskiwanie Klientów lokalnych w sieci – Sprawdź jak pozyskiwać klientów do swojego stacjonarnego biznesu w internecie poprzez 6 sposobów!


czytaj dalej
inbound marketing
4 września, 2019

Inbound Marketing – co to jest i na czym polega marketing przychodzący?


czytaj dalej
Agencja Marketingowa M16.pl

514 10 16 16 | biuro@m16.pl
Agencja Marketingowa M16.pl Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 8, 43-502 Czechowice-Dziedzice
NIP: 6521747555 | REGON: 387006675 | KRS: 0000866647
Kapitał zakładowy: 50 000 zł wpłacony w całości.

    Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies więc informacji w Polityce prywatności i plików cookies
    Akceptuj Odrzuć
    Polityka prywatności i plików cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.