Kto pierwszy ten lepszy! Bieg z nami
kończy się na podium
!

 

Zakładamy, że już wiesz co to jest pozycjonowanie, teraz pora przekazać Ci jak my to robimy. Każdy ma z tyłu głowy hasła, na które chce być po prostu w Google, to jest w porządku, jednak zawsze doradzamy dokładnie je sprawdzić zanim ruszymy maszynę.

Pierwsze było słowo… słowo kluczowe, jego odpowiedni dobór ma największe znaczenie w osiągniętym efekcie, dlatego na ten etap zwracamy największą uwagę. Żeby odpowiednio dobrać słowa kluczowe potrzebne jest określenie person tych wymarzonych klientów, co robią, czym się zajmują, jakie strony odwiedzają i najważniejsze czego szukają w internecie.


 
strzałka2

Bardzo często zdarza się, że osoba „siedząca” w branży używa zupełnie innego nazewnictwa niż jej klient docelowy. Przykład naszego klienta: „asenizacja”, inaczej mówiąc „wywóz szamba”. Pozycjonując stronę na frazę „asenizacja” klient płaciłby głównie za odwiedziny osób z branży, a nie potencjalnych klientów, czyli można powiedzieć, że sam wpakowałby się w szambo :) W przypadku źle dobranych słów kluczowych „szambo” wylewa się na pozycjonowanie, które nie jest winne temu, że słowo kluczowe nie zostało wcześniej przetestowane.


Najlepszy do testów jest AdWords, reklamę mamy praktycznie od razu, możemy wpisać dowolną ilość słów kluczowych i sprawdzić co tak naprawdę wpisują potencjalni klienci, jakie frazy generują ruch. Gdy zostały wybrane słowa kluczowe, sprawdzamy konkurencję, na co oni się pozycjonują, jakich fraz używają, a na tej podstawie wyceniamy każde z haseł w rozliczeniu hybrydowym.


 

Porozmawiajmy o... pieniądzach

Żeby dopasować odpowiednie działania marketingowe musimy znać chociaż widełki budżetu jaki będzie do dyspozycji.
Wszyscy zaoszczędzimy wtedy czas, przygotowując propozycje adekwatne do kwoty, wiadomo - czas to pieniądz.
 
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Cena pozycjonowania przede wszystkim zależy od wybranych słów kluczowych, ich konkurencyjności i ilości firm, które się pozycjonują. Wycena zawsze zawiera większą ilość słów kluczowych, tak by wspólnie móc wybrać te najlepiej pasujące. Rozliczamy się hybrydowo, a umowę podpisujemy od razu na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Co to jest rozliczenie hybrydowe? To forma rozliczenia z podziałem na niską, stałą miesięczną opłatę i premię za efekt w postaci osiągniętych pozycji. Część ryczałtową potrzebujemy na wydatki związane z linkowaniem (płatne wpisy/katalogi, copywriting) i na optymalizację (przynajmniej równowartość kebaba dziennie :)).

Średnie budżety naszych klientów

Lokalna firma
250 - 1 400 zł netto miesięcznie
Dla firm działających regionalnie
800 - 3 700 zł netto miesięcznie
Dla firm ogólnopolskich
1 200 - 6 000 zł netto miesięcznie
Dla firm globalnych
2 500++ zł netto miesięcznie
Dla sklepów internetowych
1 000 ++ zł netto miesięcznie
 
 
chcewycenechcewycene2
 

Kolejne etapy:

Po zaakceptowaniu warunków współpracy i podpisaniu umowy przechodzimy dalej

Audyt strony

dokładnie sprawdzamy serwis pod kątem wszelkich błędów, użyteczności i SEO, by potencjalni klienci chętnie z niego korzystali

Optymalizacja

Skupiamy się na algorytmie Google, rozdzielamy podstrony dla wybranych słów kluczowych, wdrażamy optymalizację.

Katalogowanie

Pierwsze linki trzeba pozyskać możliwie naturalne, katalogi branżowe, regionalne, artykuły sponsorowane, przede wszystkim płatne to dobra inwestycja na początek

Linkowanie

Podczas audytu sprawdzaliśmy co robi i czym dysponuje konkurencja, pora to wykorzystać i pozyskać trochę linków dla siebie.

Sekret

Pozostałe działania mające wpływ na stronę, o których nie możemy mówić, bo jeszcze konkurencja czyta i później odgapi!

Profesjonalne rozwiązania nie muszą być drogie


Skontaktuj się z Nami, by się o tym przekonać
mateusz@m16.pl | justyna@m16.pl