Pozycjonowanie

to ...

Pewnie dobrze wiesz po co tu jesteś.

My sprawiamy, że to działa.

Krótko i na temat

My pozycjonujemy, nasi Klienci zajmują się sprzedażą.

Tutaj nie znajdziesz kilkunastu stron teorii o pozycjonowania, bo tak na prawdę nie o to tu chodzi. My jesteśmy od pozycjonowania, lubimy o tym czytać, pisać i słuchać.
Nasi Klienci nie koniecznie i w zupełności ich rozumiemy. Liczy się efekt końcowy, a nie baśnie o planowanych działaniach.

Wiele agencji teoretyzuje o pozycjonowaniu.
Za nami stoją fakty.

Poznaj historie sukcesów niektórych naszych Klientów.

Skutecznie pozycjonujemy również własną stronę.

Szewc bez butów chodzi? Nie w naszym przypadku. Skuteczność naszych działań potwierdzamy również naszymi wynikami.

Widoczność strony wynikach wyszukiwania to podstawa.

Systematyczna praca
+
skuteczne techniki
+
właściwe frazy
=
39 900 zł
miesięcznego ekwiwalentu reklamowego

Tyle szacunkowo należałoby wydać miesięcznie na Google Ads, by osiągnąć podobne efekty.

Najwyższe standardy dostępne od ręki

 
Monitorujemy dostępność strony 24/7.
Wiemy nawet o 3 minutowych niedostępnościach serwisu.

Wewnętrzne audyty i optymalizacje w tygodniowych interwałach.
Poza głównymi i najważniejszymi wdrożeniami stale dbamy by strona spełniała wytyczne Google.

Testy i wdrożenia nowych rozwiązań.
Codziennie poświęcamy czas na testowanie nowych możliwości, te najskuteczniejsze wdrażamy w serwisach naszych Klientów.

Szkolenia, kursy i konferencje
Jesteśmy na wszystkich największych konferencjach w Polsce. Analizujemy trendy i skutecznie je wyprzedzamy.

Naszą pracę wspomagają najlepsze dostępne na rynku narzędzia.
Korzystamy z najbardziej zaawansowanych narzędzi bez względu na ich cenę. Dzięki temu możemy kompletnie przeanalizować strony konkurencji, monitorować strony naszych Klientów i skutecznie wprowadzać masowe optymalizacje.


Znajdziesz nas m.in. na:

parallax background

Jaki jest koszt pozycjonowania?


średnie budżety

na pozycjonowanie


lokalna firma
250-1 400 zł netto/mies.


firma działająca regionalnie
800-3 700 zł netto/mies.


firma o zasięgu ogólnopolskim
1 200-6 000 zł netto/mies.


firma o zasięgu globalnym
4 500 + zł netto/mies.


sklep internetowy
1 400 + zł netto/mies.


Podane kwoty to średnie wydatki naszych Klientów o wybranym zasięgu


działania doraźne

SEO + UX


Audyt SEO strony internetowej
od 700 zł netto


Audyt SEO sklepu internetowego
od 1500 zł netto


Optymalizacja strony internetowej
od 1200 zł netto (w tym audyt)


Optymalizacja sklepu internetowego
od 1800 zł netto (w tym audyt)


Audyt użyteczności (UX)
od 700 zł


Audyt i optymalizacja Google Maps
od 300 zł netto


Link building na podstawie konkurencji
od 500 zł netto



Kompleksowe pozycjonowanie

czyli wszystko w jednym miejscu.
  • Analiza konkurencji i dobór słów kluczowych

    Analizujemy konkurencję i wszystkie strony, które wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukania Google dla najważniejszych słów kluczowych. Sprawdzamy ich widoczność, frazy, które generują ruch oraz miejsca w których umieścili swoje linki. Mamy dostęp do danych historycznych prowadzonych kampanii nawet 5 lat wstecz. Dobieramy najlepsze słowa kluczowe, dzielimy na grupy powiązane tematycznie i przygotowujemy się do audytu.
  • Audyt strony i optymalizacja

    Przeprowadzamy kompletny audyt SEO strony, którego wielkość wynosi minimum kilkanaście stron. W połączeniu z plikiem rozdzielającym słowa kluczowe na podstrony oraz sugerowanymi publikacjami nowych podstron ze strategicznymi frazami otrzymujemy kompletny plan działań na najbliższe dwa miesiące. Zajmujemy się zarówno nadzorem nad wprowadzanymi zmianami, jeżeli stronę obsługuje inna firma lub na życzenie Klientów sami wprowadzamy poprawki.
  • Monitoring

    Monitorujemy widoczność strony, najważniejsze słowa kluczowe, zmiany widoczności oraz dostępność strony. W przypadku, gdy widzimy znaczący wzrost pozycji wdrażamy optymalizacje dodatkowe, których głównym założeniem jest poprawa użyteczności oraz klikalności, dzięki czemu razem z wysokimi wynikami idą realne realizacje założonych celów sprzedażowych.
  • Linkbuilding

    Ponownie analizujemy strony konkurencji pod względem pozyskanych odnośników. Zasada jest prosta, jeżeli konkurenci mają link na stronie, która może mieć wpływ na pozycjonowanie, to pozycjonowana przez nas strona również powinna tam się znaleźć bez względu czy umieszczenie linku jest darmowe czy płatne. Przetwarzamy i analizujemy wszystkie backlinki jakie mają konkurenci, ale również zajmujemy się wzmiankami otrzymanymi przed rozpoczęciem współpracy. W wielu przypadkach firma ma mocne linki ze stron partnerskich, ale nikt nie zwracał wcześniej uwagi na ich potencjał.
  • Google Maps

    W ramach pozycjonowania strony zajmujemy się również optymalizacją wizytówki w Mapach Google. Każdy rok to wzrost użytkowników korzystających z ułatwienia w znalezieniu okolicznej firmy właśnie za pośrednictwem Google Maps. To dodatkowy kanał wspierający całą kampanię pozycjonującą. Jeżeli masz wizytówkę, na pewno da się ją poprawić, by dotrzeć do większej grupy odbiorców.

Kompleksowe pozycjonowanie,
czyli wszystko w jednym miejscu.


Koniec z szukaniem podwykonawców, programisty, grafika, czy SEOwca i stały kontakt ze wszystkimi. Wirtualne agencje SEO, z siedzibą w bloku lub freelancerzy zlecający zadania osobom niewdrożonym w tematykę branży to na początku może być oszczędność pieniędzy, ale czasu i nerwów
- lecz czasu i nerwów nam nie zwróci.
Z naszymi najlepszymi Klientami współpracujemy już ponad 5 lat, dzięki czemu poznaliśmy dokładnie branżę, ich przedsiębiorstwa i potrzeby.

Zarządzasz firmą i masz dość robienia wszystkiego wokół? Skup się na zarabianiu pieniędzy, a resztę zostaw nam. My jesteśmy jak biuro rachunkowe lub kancelaria prawna, wspieramy i zdejmujemy z barków Twoje obowiązki (obecność w Google to obowiązek).

Odpowiadasz za działania reklamowe i szef / zarząd oczekuje konkretnych wyników? Świetnie! W takim razie mamy wspólny cel, a już nasza w tym głowa, żeby Cię jak najbardziej odciążyć od dodatkowych obowiązków.


W celu zwiększenia widoczności w sieci możemy zastosować kampanie reklamowe Adwords, które jeszcze bardziej przyśpieszą zamierzony cel pozycjonowania.
 

FAQ

Najczęściej pojawiające się pytania Klientów wraz z odpowiedziami
1Ile trzeba czekać na pierwsze efekty z pozycjonowania?
Wszystko zależy od trudności wybranych słów kluczowych, mało konkurencyjne słowa pojawiają się w Google już po kilku minutach. Na zadowalające pozycje dla fraz, gdzie konkurencja pozycjonuje się od lat trzeba poczekać nawet pół roku. W tym czasie zajmujemy się dostarczaniem ruchu z mniej konkurencyjnych słów i kampanii Google Ads, tak by później sprawnie "przeskoczyć" na główne frazy.
2W jaki sposób wybierane są słowa kluczowe do pozycjonowania?
Przy pozycjonowaniu bierzemy pod uwagę kilkanaście czynników, co pozwala stworzyć nam bardzo obszerną listę słów kluczowych. Od propozycji naszych Klientów, przez frazy które wypozycjonowała konkurencja aż na słowach z kampanii Google Ads kończąc. Na podstawie pełnej listy słów kluczowych i naszych arkuszach porównawczych możemy przygotować pełną strategię wraz z optymalizacją strony, rozmieszczeniem słów i planem kampanii content marketingowej.
3W jakich przypadkach nie opłaca się pozycjonować?
Pozycjonować stronę zawsze warto, ponieważ w każdej branży i dla każdej niszy jest grupa słów kluczowych, która będzie generować ruch oraz zapytania. Odradzamy pozycjonowanie jedynie w przypadkach, gdy promowane usługi są wysoko sezonowe, wtedy korzystniej zainwestować w kampanię Google Ads, zapłacić za każde kliknięcie i po sezonie wyłączyć.
4Czy pozycjonowanie jest bezpieczne?
Pozycjonowanie stron to wpływanie na ranking Google, zazwyczaj nie obejdzie się bez pozyskania backlinków (odnośników z innych stron), co według Google jest łamaniem ich wytycznych i grozi zablokowaniem strony. Przez 10 lat pracy przy pozycjonowaniu, otrzymaliśmy łącznie 6 filtrów, których otrzymanie było przewidziane w strategii i Klient doskonale o tym wiedział. Chcieliśmy stworzyć monopol na frazę główną jednego z naszych Klientów, czyli przejąć całe TOP 10 wyników. Przejęliśmy 8 wyników, a na 22 strony 6 została zafiltrowanych. Aktualnie co pewien czas trafia do nas Klient, który otrzymał filtr, w 90% przypadków podpisał umowę za efekt z "agencją seo".
5Dlaczego rozliczenie ryczałtowe, a nie płatność za efekt?
3 lata temu skończyły się czasy łatwego pozycjonowania, gdzie niskim budżetem można było zająć wysokie pozycje dla konkurencyjnych słów kluczowych. Z dnia na dzień pojawia się coraz więcej firm, które widzą potencjał w pozycjonowaniu, dlatego stale trudność rośnie. Dodatkowo algorytm wprowadza kolejne poprawki starając się dostarczyć jak najbardziej jakościowe wyniki. Rozliczenie za efekt wydaje się być korzystne, ponieważ Klient płaci dopiero, gdy firma pozycjonująca osiągnie wybraną pozycję. Pojawia się jednak problem, gdy pozycje przez kilka miesięcy nie są osiągane, Klient nic nie płaci, ale nie ma efektów, firma pozycjonująca pracuje i nie ma płatności. Po kilku takich miesiącach zazwyczaj pozycjoner decyduje się zagrać "va banque", czyli będzie pozycja, albo filtr. Wtedy na pewien okres może pojawić się faktycznie wysoka pozycja, pozycjoner zarabia do momentu otrzymania filtru, wtedy rozwiązuje umowę. Właściciel strony rozpaczliwe szuka wsparcia i musi wydać kolejne pieniądze na naprawienie błędów i wyprowadzenie z filtra. Przy rozliczeniu ryczałtowym mamy budżet na kampanię, możemy zrobić wszystko w sposób bezpieczny, trwały i skuteczny.
6Czy po rozwiązaniu umowy pozycje spadną?
Wiele agencji podpina pod strony własne zaplecza, które po rozwiązaniu umowy zostają odłączone, co wiąże się ze spadkiem pozycji. U nas pozycjonujemy według określonej strategii i harmonogramu, w cenę pozycjonowania wrzucamy również budowę takich stron typu landing-page's, które po rozwiązaniu umowy należą nadal do Klienta (w końcu płacił za pozycjonowanie i za wszystkie elementy, więc to również jest jego).
7Czy pozyskane linki zwrotne i katalogi po rozwiązaniu umowy zostaną usunięte?
Wszystko co robimy później raportujemy i przekazujemy naszym Klientom. Oczywiście po zakończeniu umowy nie opłacamy rocznych abonamentów za wizytówki na portalach regionalnych, ale Klienci zawsze mogą robić to we własnym zakresie. Nie mamy czasu na usuwanie linków, czy zmienianie ich na linki do stron innych Klientów i na prawdę nie rozumiemy takiego podejścia innych firm. Więcej czasu zajmuje zmiana linku niż dodanie nowego, więc pod względem biznesowym zabieg jest nieopłacalny.
8Katalogowanie NAP co to jest?
Katalogi NAP (Name, Adress, Phone), to katalogi / wizytówki, gdzie można zostawić dane firmy oraz czasem krótki opis z linkiem. Od tego zawsze zaczynamy naszą pracę, ponieważ to jedno z lepszych źródeł na zbudowanie autorytetu w Google, a dodatkowo miejsce pozyskania ruchu. Część wizytówek należy do grupy płatnej, koszt publikacji jest oczywiście po naszej stronie.

Procesy, które u innych są nowością, u nas są standardem.