Agencja marketingowa » Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron internetowych
Tutaj nie znajdziesz wykładu na temat teorii pozycjonowania, bo tak naprawdę nie o to tu chodzi. My jesteśmy od pozycjonowania, lubimy o tym czytać, pisać i słuchać. Nasi Klienci niekoniecznie i w zupełności ich rozumiemy. Liczy się efekt, a nie baśnie o planowanych działaniach.
- DOKŁADNA ANALIZA FRAZ ORAZ KONKURENCJI
- DOSTOSOWANIE PLANU DO BUDŻETU
- MAKSYMALIZACJA EFEKTÓW
Działania doraźne
SEO + UX
Audyt SEO strony internetowej
od 700 zł netto
Audyt SEO sklepu internetowego
od 1500 zł netto
Optymalizacja strony internetowej
od 1500 zł netto (w tym audyt)
Optymalizacja sklepu internetowego
od 2500 zł netto (w tym audyt)
Audyt użyteczności (UX)
od 700 zł
Audyt i optymalizacja Google Maps
od 300 zł netto
Link building na podstawie konkurencji
od 500 zł netto
Średnie budżety
na pozycjonowanie
Lokalna firma
500 do 1500 zł netto/mies.
Firma działająca regionalnie
1000 do 3800 zł netto/mies.
Firma o zasięgu ogólnopolskim
1500 do 6000 zł netto/mies.
Firma o zasięgu globalnym
4 500 + zł netto/mies.
Sklep internetowy
1 500 + zł netto/mies.
Podane kwoty to średnie wydatki naszych Klientów o wybranym zasięgu
Wiele agencji teoretyzuje
za nami stoją fakty
Poznaj historie sukcesów niektórych naszych Klientów
By zrobić więcej niż konkurencja przez dwa lata.
Od zera do 3 000 000 zł przychodu z portalu ogłoszeń towarzyskich.
Kampania SEM, która od początku istnienia firmy zwiększa jej widoczność w Google i na świecie.
Kompleksowe i skuteczne pozycjonowanie,
czyli wszystko w jednym miejscu
Analiza konkurencji i dobór słów kluczowych
Analizujemy konkurencję i wszystkie strony, które wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania dla najważniejszych słów kluczowych.
Sprawdzamy ich widoczność, frazy, które generują ruch na stronie oraz miejsca, w których konkurencja umieściła swoje linki. Mamy dostęp do danych historycznych prowadzonych kampanii, dzięki czemu możemy przeanalizować jej każdy ruch w internecie.
Audyt strony i optymalizacja
Jeżeli przychodzisz do nas z gotową już stroną, to następnym krokiem jest kompletny audyt SEO strony.
Tworzymy arkusz zawierający słowa kluczowe dopasowane do aktualnych podstron oraz szukamy nowych, które mogą przynieść wartościowy ruch. Posiadając wykaz najważniejszych fraz, otrzymujemy kompletny plan działań na najbliższe miesiące. Sprawdzamy też Twoją stronę pod kątem technicznym.
Monitoring
Monitorujemy widoczność strony na najważniejsze słowa kluczowe w wyszukiwarkach.
W przypadku, gdy widzimy znaczący wzrost pozycji, wdrażamy dodatkowe optymalizacje, których głównym założeniem jest poprawa użyteczności oraz klikalności. Dzięki czemu razem z wysokimi wynikami idą realne realizacje założonych celów sprzedażowych.
Linkbuilding
Ponownie analizujemy strony konkurencji pod względem pozyskanych odnośników.
Zasada jest prosta, jeżeli konkurenci mają link na stronie, która może mieć wpływ na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wynikach wyszukiwania, to pozycjonowana przez nas strona również powinna tam się znaleźć. Nie ma znaczenia, czy umieszczenie linku jest darmowe, czy płatne.
Content marketing
Doskonale zdajemy sobie sprawę jak bardzo ważny i zarazem skuteczny jest marketing treści.
Po dokładnym researchu i analizie potencjału poszczególnych słów kluczowych (stricte poradnikowych), wiemy jakie treści publikować na Twojej stronie. Prowadzenie bloga, który jednocześnie będzie odpowiadał na najważniejsze problemy Twoich klientów i przyniesie wartościowy ruch z Google to nasz standard w kampanii SEO.
Google Maps
Najskuteczniejsze pozycjonowanie stron www to nie wszystko. Zajmujemy się również optymalizacją wizytówki w Mapach Google.
Każdy rok to wzrost użytkowników korzystających z ułatwienia w znalezieniu okolicznej firmy właśnie za pośrednictwem Google Maps. Jeżeli prowadzisz lokalny biznes, koniecznie musisz zainteresować się pozycjonowaniem lokalnym.
Najczęściej zadawane pytania
Pozycjonowanie stron - Ile trzeba czekać na pierwsze efekty?
Wszystko zależy od trudności wybranych słów kluczowych, mało konkurencyjne słowa pojawiają się w Google już po kilku minutach od poprawnego zaindeksowania strony. Do tego, by jak najszybciej zauważyć efekty, ręcznie zgłaszamy podstrony do indeksu w Google Search Console. Na zadowalające pozycje dla fraz, gdzie konkurencja pozycjonuje się od lat, trzeba poczekać nawet pół roku. W tym czasie zajmujemy się dostarczaniem ruchu z mniej konkurencyjnych słów i kampanii Google Ads, tak by później sprawnie „przeskoczyć” na główne frazy. Proces pozycjonowania strony internetowej może się wydłużyć, gdy tworzymy strony internetowe od zera – ze względu na to, że nie posiadają one żadnej historii w wyszukiwarce internetowej.
W jaki sposób wybierane są słowa kluczowe do pozycjonowania?
Przy pozycjonowaniu bierzemy pod uwagę kilkanaście czynników, co pozwala stworzyć nam bardzo obszerną listę słów kluczowych. Znajdują się tam propozycje naszych Klientów, frazy, które wypozycjonowała konkurencja oraz te, które wyszukaliśmy w ramach własnego audytu. Na podstawie pełnej listy słów kluczowych i naszych arkuszy porównawczych możemy przygotować pełną strategię wraz z optymalizacją strony, dopasowaniem adresów url, struktury strony, rozmieszczeniem słów i planem kampanii content marketingowej.
W jakich przypadkach nie opłaca się pozycjonować?
Pozycjonować stronę internetową zawsze warto, podobnie wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego, ponieważ w każdej branży i dla każdej niszy jest grupa słów kluczowych, która będzie generować ruch oraz zapytania. Podczas wykonywania audytu słów kluczowych dokładnie sprawdzamy ich wolumen wyszukiwań, dzięki czemu doskonale wiemy, czy dana fraza jest wyszukiwana w Google. To dokładnie pokazuje nam to, czy pozycjonowanie może być opłacalne w danym przypadku. Mamy ponad 10-letnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron, dlatego też możemy stwierdzić, że w zdecydowanej większości przypadków efekty pozycjonowania stron są satysfakcjonujące dla większości branż. W przypadkach biznesów typowo sezonowych warto, poza pozycjonowaniem, zainwestować w kampanię Google Ads.
Czy pozycjonowanie stron www jest bezpieczne?
Pozycjonowanie stron to wpływanie na ranking Google, zazwyczaj nie obejdzie się bez pozyskania backlinków (odnośników z innych stron), co według Google jest łamaniem ich wytycznych i grozi zablokowaniem strony. Ryzyko jest minimalne i najczęściej dotyczy jedynie branż „wrażliwych”. Przez ponad 10 lat pracy przy pozycjonowaniu otrzymaliśmy łącznie 6 filtrów, których otrzymanie było przewidziane w strategii i Klient doskonale o tym wiedział. Chcieliśmy stworzyć monopol na frazę główną jednego z naszych Klientów, czyli przejąć całe TOP 10 wyników.
Czy po rozwiązaniu umowy pozycje spadną?
Wiele agencji podpina pod strony własne zaplecza, które po rozwiązaniu umowy zostają odłączone, co wiąże się ze spadkiem pozycji. U nas pozycjonujemy według określonej strategii i harmonogramu, w cenę pozycjonowania wrzucamy również budowę takich stron typu landing-page's, które po rozwiązaniu umowy należą nadal do Klienta (w końcu płacił za pozycjonowanie i za wszystkie elementy, więc to również jest jego). Jak wcześniej wspominaliśmy, osiąganie wysokich pozycji często wymaga czasu - podobnie może wyglądać sytuacja ze spadkami Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Czasem brak działań lub nieumiejętne ich prowadzenie może doprowadzić do szybkich spadków, czasem wiąże się to z powolnym regresem, który doprowadza w końcu do praktycznie zerowego ruchu z Google.
Czy pozyskane linki zwrotne i katalogi po rozwiązaniu umowy zostaną usunięte?
Wszystko, co robimy, raportujemy i przekazujemy naszym Klientom. Oczywiście po zakończeniu umowy nie opłacamy rocznych abonamentów za wizytówki na portalach regionalnych, ale Klienci zawsze mogą robić to we własnym zakresie. Nie mamy czasu na usuwanie linków, czy zmienianie ich na linki do stron innych Klientów i naprawdę nie rozumiemy takiego podejścia innych firm. Wszystkie pozyskane linki w ramach kampanii zostają do dyspozycji Klienta.
Katalogowanie NAP co to jest?
Katalogi NAP (Name, Adress, Phone) to katalogi/wizytówki gdzie można zostawić dane firmy oraz czasem krótki opis z linkiem, który poprawi autorytet Twojej strony. Od tego zawsze zaczynamy naszą pracę, ponieważ to jedno z lepszych źródeł na zbudowanie autorytetu w Google, a dodatkowo miejsce pozyskania ruchu. Część wizytówek należy do grupy płatnej, koszt publikacji jest oczywiście po naszej stronie.
Procesy, które u innych są nowością, u nas są standardem.
Kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych dla Twojej firmy
Koniec z szukaniem, programisty, copywritera, czy SEOwca i kontaktowaniem się osobno z każdym z nich. Wirtualne agencje SEO, czy „specjaliści” działający w pojedynkę, opierający się na podwykonawcach, nie są w stanie zagwarantować ciągłości usług pozycjonowania na najwyższym poziomie. Wybierając jeden, zgrany „team”, możesz być spokojny o bezproblemowy kontakt, profesjonalne SEO oraz ekspresowe reakcje w każdej sytuacji!
Z naszymi najlepszymi Klientami współpracujemy już ponad 5 lat, a nawet więcej, dzięki czemu poznaliśmy dokładnie branżę, ich przedsiębiorstwa i potrzeby. Pozwala nam to na szukanie nieszablonowych rozwiązań, także poza szeroko pojętymi ramami usługi, jaką jest pozycjonowanie stron internetowych.