Od czego zacząć pozycjonowanie cateringu dietetycznego?
Oczywiście od wprowadzenia audytu SEO w życie, pełnej optymalizacji i dodatkowego audytu SXO.
Po zakończeniu tego etapu i pełnym przeindeksowaniu strony, praktycznie z dnia na dzień było widać monstrualne wzrosty.
Z racji, że naszym Klientem jest jeden z większych cateringów dietetycznych w Polsce, a nie ma go w Google na najważniejszą frazę tj. "catering dietetyczny", gdzie pojawiają się dużo mniejsze firmy dodatkowo
mocno zoptymalizowaśmy stronę główną pod frazę "catering dietetyczny", czego efektem było w pierwszych miesiącach pojawienie się w Google, a na koniec prac zajęcie pozycji w TOP 6, co konkurencji zajmowało średnio 6-12 miesięcy.
Linkbuilding
Równocześnie z optymalizacją zaczęliśmy wdrażać strategię linkbuildingową w oparciu o linki pozyskane przez konkurencję, a braków było na prawdę sporo.
Wybraliśmy 10-ciu konkurentów, których wszystkie linki prowadzone do ich stron dokładnie prześwietliliśmy.
Pierwsza zasada linkbuildingu, dodaj linki do miejsc, gdzie linki ma już konkurencja.
Dodatkowe optymalizacje
Po wdrożeniu pierwszych, najważniejszych zmian, zgodnych ze wcześniejszym audytem i przeindeksowaniu stron notowaliśmy wzrosty, ale oczywiście to dla nas jeszcze za mało. Kolejny etap to ponowna analiza słów kluczowych, zestawienie fraz, które zaczęły rankować (pojawiać się w TOP50) i punktowe "dobijanie" ich do TOP 10 wyników.
Dzięki czemu w ciągu dwóch miesięcy z 83 słów kluczowych, na które wyświetlała się strona Klienta poprawiliśmy wynik do 667 słów (co pozwala uzmysłowić sobie na jakiej skali pracowaliśmy), a wynik 6 hasłem w TOP 10 podnieśliśmy do 55.
Na koniec wdrożeń dla hasła "
catering dietetyczny" strona Klienta pojawiła się na 7 pozycji w wynikach wyszukiwania na terenie całej Polski.