Agencja marketingowa » Kampania SEM
Kampania SEM
Powierz nam przygotowanie optymalnej strategii reklamowej, a następnie wdrażanie najbardziej efektywnych dla Ciebie rozwiązań! Zapewniamy komplet usług, zaczynając od SEO, reklamy PPC i social media, na grafikach i drukach kończąc. Łącząc Twoją znajomość branży z naszym doświadczeniem i kreatywnością stworzymy idealny przepis na sukces!
- opieka całego zespołu
- kampanie przygotowywane indywidualnie
- działania dopasowane do Twojego budżetu
Na co możesz liczyć?
- Projektowanie i tworzenie stron, sklepów
- Pozycjonowanie stron i sklepów
- Prowadzenie reklamy Google Ads
- Prowadzenie social media oraz obsługę kampanii Facebook Ads
- Optymalizację działań marketingowych dla Twojej firmy - szukanie niszy i najlepszych rozwiązań reklamowych, nie tylko w internecie
- Pełna analityka z pomocą Google Analytics
- Prace programistyczne związane z modernizacją serwisu oraz wsparcie techniczne
- Przygotowanie i publikację artykułów na portalach zewnętrznych
- Content Marketing
- Sesje reklamowe
- Projekt i druk materiałów reklamowych
Najistotniejsze
zalety
Elastyczny dobór działań marketingowych z pełnego wachlarza naszych usług.
Pełna opieka całego naszego zespołu – wszystko załatwiasz kompleksowo.
Potrzebujesz tylko jednego numeru telefonu i adresu e-mail, by rozwiać wszelkie wątpliwości związane z prowadzeniem kampanii.
Comiesięczna analiza wraz z mierzeniem efektów - dostosowujemy na bieżąco strategię działań.
Umowa na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Posiadamy szeroki zakres usług i doskonale znamy się na swojej pracy! Jeżeli czegoś dla Ciebie nie możemy zrobić, to zrobi to ktoś, z kim współpracujemy.
Wiele agencji teoretyzuje
za nami stoją fakty
Poznaj historie sukcesów niektórych naszych Klientów
By zrobić więcej niż konkurencja przez dwa lata.
Od zera do 3 000 000 zł przychodu z portalu ogłoszeń towarzyskich.
Kampania SEM, która od początku istnienia firmy zwiększa jej widoczność w Google i na świecie.
Proces kampanii SEM
Przygotowanie strategii
- określenie grupy docelowej i konkurencji,
- zaproponowanie najlepszych kanałów marketingowych,
- oszacowanie budżetu,
- ustalenie priorytetów.
WDRAŻANIE DZIAŁAŃ
- elastyczne dostosowanie działań do aktualnej sytuacji,
- stały kontakt przy działaniach reklamowych (jeżeli jest to potrzebne),
- maksymalizacja efektów.
Analiza efektów
- raporty na początku miesiąca,
- wykładamy karty na stół - pokazujemy co zrobiliśmy i jaki efekt to przyniosło,
- wdrażanie ewentualnych zmian na podstawie efektów.
Wybierając kampanię SEM, reklama robi się sama!
Intensywne początki
W pierwszych miesiącach dokładnie poznajemy Twoją firmę, jej potrzeby i oczekiwania. Starannie przygotowujemy strategię marketingową, odpowiedni content i identyfikację wizualną Twojej firmy. Gdy już poznamy się „na wylot” – Tobie pozostanie już tylko comiesięczne sprawdzanie raportów i liczenie zysków.
efekty już pierwszego dnia
Zależy Ci na natychmiastowych wynikach? Żaden problem – rozpoczniemy od kampanii Google Ads i Facebook Ads skupiając się na interesującym Cię obszarze. W międzyczasie nasze działania SEO sprawią, że Twoja strona sukcesywnie będzie piąć się na szczyty wyników wyszukiwań.
Bądź na bieżąco
Pozostajemy w stałym kontakcie! Jesteśmy zawsze pod telefonem, sprawnie odpowiadamy na maile. Elastycznie podchodzimy do nowych pomysłów, szybkich zmian w budżecie i strategii. Każdego miesiąca możesz liczyć na pełny raport działań i efektów wraz z rozpiską z planem działań na kolejny miesiąc.
Czym różni się kampania SEM z budżetem 2000 zł a 6000 zł?
Jeśli dysponujemy budżetem 2 000 zł, to w pierwszym miesiącu możemy jego część wpłacić do Google Ads (jeżeli zależy Ci na natychmiastowych efektach). Pozostałą kwotę przeznaczamy na wykonanie najważniejszych zadań na stronie: audyt SEO, poprawki programistyczne i copywriting.
W przypadku kampanii z budżetem 6 000 zł, oprócz podjęcia działań takich jak przy niższej kwocie, na Google Ads przeznaczamy większą kwotę, co zdecydowanie zwiększa ruch na stronie. Pozostała część budżetu pozwoli w ciągu jednego miesiąca, zrobić to, co w niższym budżecie zajęłoby przynajmniej 3 miesiące.