Kampania SEM - Kompleksowa obsługa marketingowa | Marketing SEM

Kompleksowa kampania SEM

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów stworzyliśmy nową usługę.

Kampania SEM jest kompleksową obsługą marketingową firmy z uwzględnieniem ustalonego maksymalnego budżetu.

Reklama to gałąź marketingu, która bardzo prężnie się rozwija i ewoluuje - zarówno techniki marketingowe, jak i odbiorca reklamy. Zamykanie się tylko na jeden kanał promocji, może być blokadą do skutecznego i stałego rozwoju firmy.


Zalety kampanii SEM:

  • Gwarantowany, ustalony budżet maksymalny (wliczając wydatki związane z zasileniem kont AdWords, Facebook, kwot za artykuły sponsorowane)

  • Umowa na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia

  • Elastyczny dobór działań marketingowych z pełnego wachlarza naszych usług

  • Do konsultacji spraw związanych z realizacją wybranego projektu wystarczy tylko jeden numer telefonu i e-mail – my załatwimy resztę.
 
meeting_09

Działania, jakie możemy zagwarantować w kampanii SEM:

  • Prowadzenie i zasilenie konta Ads (dawniej AdWoreds) - PPC

  • Prowadzenie i zasilenie konta Social Media

  • Pozycjonowanie na wybrane słowa kluczowe (SEO - Search Engine Optimization)

  • Poprawę widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania

  • Prace programistyczne związane z modernizacją serwisu

  • Przygotowanie i publikację artykułów na portalach zewnętrznych

  • Projekt i druk materiałów reklamowych

  • Profesjonalną sesję zdjęciową firmy / produktów

  • Poprawki copywriterskie

  • Pełne wsparcie naszego zespołu

  • Kampania linków sponsorowanych

  • Pełna analityka z pomocą Google Analytics

  • Content Marketing internetowy

Jak wygląda cały proces?

1. Przygotowanie briefu:

• zasięg kampanii,

• persony,

• określenie konkurencji,

• dobór produktów / usług do promowania,

• oszacowanie budżetu,

2. Zaplanowanie pierwszego miesiąca kampanii – przykład w linku.

3. Analiza działań i efektów, plan na kolejne 2 miesiące.

4. Kwartalne lub częstsze (jeśli wymagane) planowanie dalszych działań.

 

Czym różni się kampania z budżetem maksymalnym 2 000 zł, a 6 000 zł?


Przede wszystkim czasem wdrożenia zmian! Jeśli dysponujemy budżetem 2 000 zł, w pierwszym miesiącu dużą część od razu wpłacamy do Google AdWords, żeby wygenerować ruch. Pozostały budżet (np. 800 zł) przeznaczamy na audyt SEO, poprawki programistyczne i copywriting – na tym kończy się budżet dla pierwszego miesiąca. W przypadku kampanii z budżetem 6 000 zł, oprócz podjęcia działań takich jak przy niższej kwocie, na AdWords przeznaczamy nie 1 200 zł, a 3 000 zł, co od razu potraja ruch potencjalnych klientów. Pozostała kwota pozwoli w ciągu jednego miesiąca, zrobić to, co w niższym budżecie zajęłoby przynajmniej 3 miesiące.

Największą zaletą wyboru kampani SEM jest fakt, że Wy – jako nasi Klienci – jesteście otoczeni opieką marketingową z każdej strony. To my troszczymy się o Wasz interes zza kulis. Zapewiamy stały kontakt i ciągłe monitorowanie efektów, które nasze działania wygenerują. Nie musicie obawiać się, że koszty wzrosną! Nie przekroczymy ustalonego budżetu, lecz to nie oznacza, że będziemy stać w miejscu! Działamy rotacyjnie - w jednym miesiącu skupimy się np. na artykułach sponsorowanych, a w innym miesiącu na AdWordsie. Skuteczność tej techniki - gwarantowana. Do Was będzie należało jedynie sprostać oczekiwaniom nowych klientów ;) Oszczędność czasu i pieniędzy to korzyści, które najbardziej odczujecie na własnej skórze. Nie musicie zatrudniać kilku firm/osób i kontrolować, czy wdrażają w życie swoje pomysły.

Cały zespół M16.PL zajmie się wszystkim od A do Z.

Teraz tylko od Was zależy czy promowanie swojej Firmy zaczniecie stojąc w korku za innymi
czy razem z Nami - nowym środkiem transportu : Kampanią SEM

Czym różni się kampania z budżetem maksymalnym 2 000 zł, a 6 000 zł?


Przede wszystkim czasem wdrożenia zmian! Jeśli dysponujemy budżetem 2 000 zł, w pierwszym miesiącu dużą część od razu wpłacamy do Google AdWords, żeby wygenerować ruch. Pozostały budżet (np. 800 zł) przeznaczamy na audyt SEO, poprawki programistyczne i copywriting – na tym kończy się budżet dla pierwszego miesiąca. W przypadku kampanii z budżetem 6 000 zł, oprócz podjęcia działań takich jak przy niższej kwocie, na AdWords przeznaczamy nie 1 200 zł, a 3 000 zł, co od razu potraja ruch potencjalnych klientów. Pozostała kwota pozwoli w ciągu jednego miesiąca, zrobić to, co w niższym budżecie zajęłoby przynajmniej 3 miesiące.

Największą zaletą wyboru kampani SEM jest fakt, że Wy – jako nasi Klienci – jesteście otoczeni opieką marketingową z każdej strony. To my troszczymy się o Wasz interes zza kulis. Zapewiamy stały kontakt i ciągłe monitorowanie efektów, które nasze działania wygenerują. Nie musicie obawiać się, że koszty wzrosną! Nie przekroczymy ustalonego budżetu, lecz to nie oznacza, że będziemy stać w miejscu! Działamy rotacyjnie - w jednym miesiącu skupimy się np. na artykułach sponsorowanych, a w innym miesiącu na AdWordsie. Skuteczność tej techniki - gwarantowana. Do Was będzie należało jedynie sprostać oczekiwaniom nowych klientów ;) Oszczędność czasu i pieniędzy to korzyści, które najbardziej odczujecie na własnej skórze. Nie musicie zatrudniać kilku firm/osób i kontrolować, czy wdrażają w życie swoje pomysły.

Marketing w wyszukiwarkach od A do Z.

SEM co to jest?

SEM to z angielskiego Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarce, którego głównym zadaniem jest dotarcie do potencjalnych Klientów z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów. Zaczynając od doboru odpowiednich słów kluczowych, optymalizację strony internetowej (zakres działań SEO), aż po kampanię Google Ads i linki sponsorowane. Ogromną zaletą kampanii SEM jest fakt, że często pierwsze efekty pojawiają się już pierwszego dnia od jej uruchomienia. Dzieje się tak za sprawą kampanii Google Ads, gdzie każde kliknięcie w reklamę jest płatne, ale działa od razu po uruchomieniu w porównaniu do pozycjonowania. Wyniki organiczne to równie ważny element działań promocyjnych, jednak w tym przypadku na pierwsze efekty i zadowalające pozycje dla wybranych fraz trzeba poczekać.

Teraz tylko od Was zależy czy promowanie swojej Firmy zaczniecie stojąc w korku za innymi
czy razem z Nami - nowym środkiem transportu : Kampanią SEM