Kampania SEM

Kompleksowa obsługa marketingowa firmy
z uwzględnieniem ustalonego maksymalnego budżetu.


  • wszystko w rękach jednego zespołu
    co skutkuje szybkim czasem reakcji

  • kampanie przygotowywane indywidualnie

  • działania dopasowane do Twojego budżetu

Kampania SEM to nasz róg obfitości
- najlepszy pakiet marketingowy.

Dostajesz nasze wszystkie najskuteczniejsze działania wraz z comiesięcznym raportem z wynikami.

parallax background

Czym jest kampania SEM?


co jest w składzie

działań


Prowadzenie i zasilenie konta Ads (dawniej AdWords)


Prowadzenie i zasilenie kont Social Media


Pozycjonowanie stron i sklepów


Prace programistyczne związane z modernizacją serwisu


Przygotowanie i publikację artykułów na portalach zewnętrznych


Projekt i druk materiałów reklamowych


Profesjonalną sesję zdjęciową firmy / produktów


Pełna analityka z pomocą Google Analytics


Content Marketing / Copywriting


najistotniejsze

zalety


Gwarantowany, ustalony budżet maksymalny (wliczając wydatki związane z zasileniem kont AdWords, Facebook, kwot za artykuły sponsorowane)


Umowa na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia


Elastyczny dobór działań marketingowych z pełnego wachlarza naszych usług


Do konsultacji spraw związanych z realizacją wybranego projektu wystarczy tylko jeden numer telefonu i e-mail – my załatwimy resztę.


zakres prac w przykładowych kampaniach

8
10
11
9

Czym różni się kampania SEM
z budżetem maksymalnym 2000, a 6000zł?


Przede wszystkim tym KIEDY zobaczymy efekty!
Jeśli dysponujemy budżetem 2 000 zł, to w pierwszym miesiącu dużą część od razu wpłacamy do Google Ads, żeby wygenerować ruch. Pozostały budżet (np. 800 zł) przeznaczamy na audyt SEO, poprawki programistyczne i copywriting – tutaj kończy się budżet w pierwszym miesiącu.

W przypadku kampanii z budżetem 6 000 zł, oprócz podjęcia działań takich jak przy niższej kwocie, na AdWords przeznaczamy nie 1 200 zł, a 3 000 zł, co od razu zwieksza 3- krotnie ruch potencjalnych Klientów. Pozostała kwota pozwoli w ciągu jednego miesiąca, zrobić to, co w niższym budżecie zajęłoby przynajmniej 3 miesiące.

Największą zaletą wyboru kampanii SEM jest fakt, że Wy – jako nasi Klienci – jesteście otoczeni stałą opieką marketingową z każdej strony. To my troszczymy się o Wasz interes zza kulis. Zapewniamy stały kontakt i ciągłe monitorowanie efektów, które nasze działania wygenerują. Nie musicie obawiać się, że koszty wzrosną!
Nie przekroczymy ustalonego budżetu, lecz to nie oznacza, że będziemy stać w miejscu! Działamy rotacyjnie - w jednym miesiącu skupimy się np. na artykułach sponsorowanych, a w innym miesiącu na Adsie. Skuteczność tej techniki - gwarantowana. Do Was będzie należało jedynie sprostać oczekiwaniom nowych Klientów ;)

Oszczędność czasu i pieniędzy to korzyści, które najbardziej odczujecie na własnej skórze. Nie musicie zatrudniać kilku firm/osób i kontrolować, czy wdrażają w życie swoje pomysły.Cały zespół M16.PL zajmie się wszystkim od A do Z.

Teraz tylko od Was zależy, czy promowanie swojej firmy zaczniecie
stojąc w korku za innymi czy razem z Nami - nowym środkiem transportu : Kampanią SEM

Jak wygląda
cały proces kampanii SEM?


Przygotowanie briefu
- zasięg kampanii,
- persony,
- określenie konkurencji,
- dobór produktów / usług do promowania,
- oszacowanie budżetu

Zaplanowanie pierwszego miesiąca kampanii – przykład w linku.

Analiza działań i efektów, plan na kolejne 2 miesiące.

Kwartalne lub częstsze (jeśli wymagane) planowanie dalszych działań.