Dlaczego reklama google adwords cz 1

Dlaczego reklama Google AdWords jest OK? – część 1

DLACZEGO REKLAMA GOOGLE ADWORDS?

Odpowiedzi na to pytanie jest wiele, ponieważ zalety reklamy w Google AdWords można wymieniać w nieskończoność. Z tego też powodu byłam zmuszona do podzielenia notki na dwie części ?

Zalety Google Adwords

1. Podstawowa forma reklamy w sieci

Na pewno AdWords jest podstawą, jeśli rozpoczynasz swoją działalność w świecie wirtualnym. Na samym początku musisz zareklamować swoją stronę www, by potencjalni klienci bez problemu Cię odnaleźli (ludzie muszą się jakoś dowiedzieć o istnieniu Twojej witryny). Dzięki tej reklamie już na starcie znajdujesz się na samym szczycie w wyszukiwarce. Ciekawostką jest to, że od pewnego czasu kolor przycisku „Reklama” zmienił się z żółtego na zielony, przez co reklama wygląda jak naturalny wynik wyszukiwania. Użytkownicy często, więc klikają w reklamę, myśląc, iż to naturalny wynik wyszukiwania. Co nam AdWords w skrócie daje? Przede wszystkim szybkie wypromowanie strony, znalezienie się w czołówce wyszukiwań oraz pozyskanie klientów.

2. Mierzalne efekty

Statystyki z kampanii Google AdWords umożliwiają łatwy pomiar zwrotu z inwestycji, skuteczności działań, oraz zachowań klientów. Agencja obliguje się po zakończeniu kampanii przesłać raport, w którym są dostępne informacje o liczbie kliknięć, wyszukiwanych hasłach, oraz koszcie za kliknięcie. Żadna inna reklama nie umożliwia nam w tak dokładny sposób, pomiaru jej efektywności i analizy rynku.

3. Trafność

Tutaj mamy duże pole do popisu. Mamy regionalną firmę, którą chcemy wypromować np. na terenie Bielska-Białej, w odległości 10 km od miasta? Kampanie AdWords kierujemy na Bielsko, a jej promień na 10 km od miasta. Nasze przedsiębiorstwo to międzynarodowa firma, działająca w Polsce i Niemczech? Wybieramy obszar kierowania na oba te kraje i reklamujemy się na ich terenie. Sam widzisz, jak precyzyjnie możesz dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. Takiej precyzji nie zapewnia żadna inna reklama.

Pozostałe wpisy:

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

Case Study co to?

Case Study (pol. studium przypadku) – szczegółowa analiza pojedynczego przypadku, która zawiera informacje o początkowej sytuacji i problemie, możliwych rozwiązaniach,

Czytaj całość...
Feedback co to?

Feedback to pojęcie anglojęzyczne, które odnosi się do udzielania informacji zwrotnej. W biznesie jest często wykorzystywane do przekazywania konstruktywnej oceny

Czytaj całość...
Co to jest e-book?

E-book (electronic book) – dosłownie tłumacząc, jest to książka elektroniczna, czyli taki odpowiednik papierowej książki w formie elektronicznej, który obecnie

Czytaj całość...