Jak dodać użytkownika do konta w google moja firma

Jak dodać użytkownika do wizytówki w Google Maps?

Jak dostać się do wizytówki?

Po pierwsze musimy być zalogowani do właściwego konta Google, na którym została utworzona wizytówka.
Po zalogowaniu do konta najprościej do wizytówki dostać się przez listę widgetów widoczną poniżej. Klikamy na widget „Menedżer Profilu Firmy”:

Zarządzanie wizytówką Google

Tam powinny znajdować się wszystkie wizytówki przypisane do danego konta Google:

Udostępnianie wizytówki Google

Jeżeli znajdujemy się w miejscu jak na zdjęciu powyżej, to klikamy na nazwę wizytówki, weźmy za przykład wizytówkę widoczną powyżej „Agencja Marketingowa M16.pl – SEO/SEM”.

Udostępnianie wizytówki

Przeniesie nas do Google. Następnie klikamy na 3 kropki zaznaczone w prostokącie na screenie poniżej:

Jak udostępnić wizytówkę Google

Następnie klikamy „Ustawienia profilu firmy”:

Później „Użytkownicy i dostęp”:

Wpisujemy tam nasz mail firmowy:
„agencjamarketingowam16@gmail.com” i dostęp jako menedżer 🙂

Pozostałe wpisy:

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

CDN co to?

CDN (z ang. Content Delivery Network) – jest to globalna sieć serwerów, której głównym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa, niezawodności oraz

Czytaj całość...