Agencja Marketingowa M16.plAgencja Marketingowa M16.plAgencja Marketingowa M16.plAgencja Marketingowa M16.pl
  • AGENCJA REKLAMOWA
  • O NAS
  • REALIZACJE
  • OFERTA
  • PORADNIK
  • KONTAKT
  • SZYBKA WYCENA
Ile kosztuje copywriting?
16 lipca, 2019
Ile kosztuje pozycjonowanie?
16 lipca, 2019

JAK STWORZYĆ DOBRY TEKST — CONTENT?

Klasycznie znaczy nudno. Zaczynanie opisu firmy od słów “Nasza firma powstała w 2006 roku…” jest mniej więcej jak chęć poderwania dziewczyny pisząc “Hejka, co tam?”. Nie każdy urodził się ze zdolnościami lekkiego pióra oraz wysmakowanego dowcipu. Ja też nie. Ale się staram ? Jestem wyznawcą pisania choćby i głupot, ale nie powielania. Głupoty w końcu lubimy zapamiętywać, prawda?

Trzeba znaleźć złoty środek między tym co atrakcyjne dla klienta i dla robota Google. Robot nie naje się głupotami. Lubi klarowne przekaz

Gdzie umieścić tekst, aby działał cuda?

Gdzie powinien znaleźć się dobry content? Przede wszystkim na :

  • stronie internetowej
  • blogu
  • artykułach sponsorowanych
  • mailingu
  • forach
  • social media

W tych miejscach liczą się treści wartościowe, którymi czytający chętnie podzieli się dalej udostępniając lub sam wracać będzie np. na naszego bloga. Nie oszukujmy się, niezwykle ciężko jest zaproponować treści innowacyjne. W dobie Internetu i szybkiej wymiany informacji – w momencie, gdy myślisz, że masz newsa roku i pierwszy podzielisz się nim z Internautami – przed Tobą prawdopodobnie zrobiło to już parę osób, w tym główne portale informacyjne/branżowe. Nie próbuj zaskoczyć człowieka, to może być trudne – spróbuj go zaciekawić.

Ludzi interesują sprawy związane bezpośrednio z ich upodobaniami, z tym z czym mogą się identyfikować, miejscem zamieszkania, informacjami kontrowersyjnymi, informacjami wpływającymi na ich życie oraz uczącymi. Obecnie wyczuleni jesteśmy na wszelkiego rodzaju jawne reklamowanie marki. Stawianie na początku logo Twojej firmy, a następnie obszerne informacje gdzie każda linijka zlewa się ze sobą nie niosą atrakcyjnego przekazu. Nachalna reklama też jest łatwo rozpoznawana.

Nie zapominajmy, że większość z nas jest wzrokowcami i lubimy różne zdjęcia, grafiki, filmiki – chętniej je też udostępniamy niż sam tekst. Wrzuć czasami stockowe zdjęcie lub zabawny filmik na YT, a szansa na większe korzyści z napisanego tekstu wzrośnie.

Czego przestrzegać? Czym się kierować?

  • NIE powielaj tekstów (łatwo możesz sprawdzić czy się nie dublujesz wrzucając wybrany cytat w cudzysłowiu do wyszukiwarki)
  • pisz treściwie, nie obszernie
  • nie oszukuj klienta, reklamuj coś co naprawdę testowałeś i możesz za to ręczyć
  • zadbaj o graficzny aspekt
  • wchodź w integracje, proś o udostępnianie, zadawaj pytania (to nic, że zazwyczaj nie odpowiadają – nie poddawaj się;)
  • nie smęć i nie staraj się być nader profesjonalny i dokładny
  • stosuj linkowanie wewnętrzne (podlinkowywanie wybranych słów na swoją stronę, podstronę z ofertą). Ważne przy artykułach sponsorowanych
  • wrzucaj do tekstu frazy (w odpowiednich nagłowkach, główną potraktuj H1)

Drogi czytelniku! Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia. Wiemy, że pisanie nie jest łatwe ale zawsze można wesprzeć się osobami trzecimi. Nie poddawaj się, budowanie relacji nie jest szybkie jeżeli wprowadzasz nową markę. Prawdą jest stwierdzenie iż,

‘Content is King’

więc nie odbębniaj tej sprawy na szybko i bez przemyślanej strategii, a wtedy będziesz mógł sam do lustra wznieść toast za sukces.

powiązane wpisy

24 lipca, 2019

Pozycjonowanie WordPress


czytaj dalej
17 lipca, 2019

Dlaczego reklama Google AdWords jest OK? – część 2


czytaj dalej
17 lipca, 2019

Dlaczego reklama Google AdWords jest OK? – część 1


czytaj dalej
Agencja Marketingowa M16.pl

514 10 16 16 | biuro@m16.pl
Agencja Marketingowa M16.pl Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 8, 43-502 Czechowice-Dziedzice
NIP: 6521747555 | REGON: 387006675 | KRS: 0000866647
Kapitał zakładowy: 50 000 zł wpłacony w całości.

    Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies więc informacji w Polityce prywatności i plików cookies
    Akceptuj Odrzuć
    Polityka prywatności i plików cookies

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.