Jak Podłączyć E Mail Domena Firmowa Onet Pl

Jak podłączyć e-mail z domeną firmową pod onet.pl

Instrukcja konfiguracji

Do podłączenia zewnętrznej poczty z naszego hostingu pod skrzynkę onet.pl wystarczy posiadać:
- adres e-mail
- hasło
- serwer poczty

Zajmiemy się stroną Onet, poczta szybka i przejrzysta. Idealnie nada się na pocztę firmową.
1. Po zalogowaniu się na konto Onet.pl kliknij zakładkę ustawienia:
Załóż konto jeśli takowego nie posiadasz 🙂
2. Wybieramy “Skrzynki zewnętrzne” i klikamy w żółty przycisk “Dodaj skrzynkę” znajdujący się po prawej stronie okienka:
3. Z listy wybieramy ostatnią opcję tj.: “Inna skrzynka”:

4. Następnie uzupełniamy pola:
Adres e-mail – (adres e-mail, który chcemy podłączyć)
Hasło – (hasło do podpinanej skrzynki)
Pobierz listy – wybieramy z menu rozwijanego “wszystkie”
Po pobraniu – pozostaw kopię – dzięki temu wszystkie maile będą bezpieczne na naszym serwerze
Klikamy żółty przycisk:“DALEJ”

5. Kolejny etap to uzupełnienie pozostałych danych konta (pojawia się, gdy Onet.pl nie jest w stanie we własnym zakresie podpiąć danych z serwera).
Adres e-mail – przepisujemy jeszcze raz adres, który chcemy podpiąć (w naszym przypadku biuro@m16.pl)
Nazwa skrzynki – podajemy nazwę, po jakiej będzie się ona wyświetlać później w zakładce odebrane (klienci zwykle stosują po prostu nazwę skrzynki, choć można napisać dowolny tekst).
Serwer poczty przychodzącej – uzupełniamy z danych jakie otrzymamy od firmy administrującym naszym serwerem (w naszym przypadku mail.m16.pl)
Hasło – przepisujemy jeszcze raz hasło do maila
Typ połączenia pozostawiamy bez zmian – jeśli ktoś potrzebuje dodatkowo łączyć się jednak przez SSL, wystarczy zmienić tryb zabezpieczenia na SSL oraz port. Klikamy żółty przycisk: “DALEJ”

6. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, natrafimy na taki widok:
Teraz należy kliknąć “Aktywuj teraz” i zalogować się ostatni raz na stary serwer, gdzie musisz kliknąć w link potwierdzający.
7. Po aktywowaniu otrzymamy taką informację:
Co oznacza, że wszystko przebiegło pomyślnie, a maile już zaczęły pobierać się z serwera (już mamy możliwość wysyłania e-maili z domeny firmowej).

Czy warto mieć pocztę firmową?

Tak! Wszystko co do Ciebie przyjdzie znajdziesz w jednym miejscu. Z tego powodu warto się zastanowić na jakiej stronie chcemy ją założyć. Sami możemy wybrać idealną dla naszych potrzeb witrynę. Przede wszystkim ma być wygodnie dla osób, które będą z niej korzystać 🙂 Jak widzisz, taka poczta to wręcz obowiązek firmy. Zatem, nie możesz, a musisz ją posiadać.

Możemy Ci pomóc, w razie pytań lub problemów, zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub wizyty w Naszym biurze 🙂

Pozostałe wpisy:

Pyszny Marketing

Pyszny Marketing

Spis treściMinisite - Pyszny MarketingZapis w umowieReklama na nazwę restauracjiMinisite w pyszne.plCo można zrobić? Minisite - Pyszny Marketing Na facebookowej

Czytaj całość...

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

Webinar co to?

Webinar - jest to rodzaj seminarium, prezentacji, szkolenia online, które przeprowadzane jest za pomocą technologii webcast - umożliwia ona transmisję

Czytaj całość...
Bing co to?

Bing jest wyszukiwarką internetową, która powstała jako efekt ewolucji MSN Search oraz Windows Live Search. Jej pierwotna nazwa to Live

Czytaj całość...
HTTPS co to?

HTTPS (ang. Hypertext Transfer Protocol Secure) to termin, który napotkała każda osoba używająca Internetu, nieważne, jak powierzchowne byłoby to korzystanie. Niewiele

Czytaj całość...
Case Study co to?

Case Study (pol. studium przypadku) - szczegółowa analiza pojedynczego przypadku, która zawiera informacje o początkowej sytuacji i problemie, możliwych rozwiązaniach,

Czytaj całość...