Strona Internetowa Jak Stworzyć

Strona internetowa – jak stworzyć?

Kilka praktycznych porad

Kiedyś dodatek, prestiż, droga i niepotrzebna sprawa dziś jest kluczową częścią każdej firmy – STRONA INTERNETOWA.

Bez znaczenia jest wielkość firmy, lata działalności czy branża. Obecnie świat stoi na informacjach zaczerpniętych z Internetu. Nie bez powodu padło hasło ‘nie ma Cie w Internecie? To nie istniejesz w ogóle’. Smutne, acz prawdziwe (potwierdzone info). Sądzę, że jeżeli sami jesteśmy świadomi jak szukamy danych usług/produktów, to nie trzeba dłużej przekonywać o istocie firmowej strony internetowej. W końcu czy szukamy nowych okien do domu w lokalnej gazecie, słuchając informacji w radio, przeszukując treści banerów na mieście? Nie – łapiemy za smartfona i wybieramy zazwyczaj kilka pierwszych pozycji z wyników wyszukiwania.

NIE MAM STRONY WWW, A WYPADAŁOBY. CO DALEJ?
Zgłaszasz się do M16.PL Informujemy Cię, iż jak najbardziej pomożemy, zrobimy, ale prosimy o parę istotnych informacji oraz treści i grafiki na stronę.

TO OD CZEGO ZACZĄĆ?
Domena – składa się z przedrostka www, nazwy domeny oraz końcówki .pl, .com, .org itd. Nazwą domeny może być nazwa Twojej firmy, branża w jakiej jesteś, profesja jaką się zajmujesz np. www.m16.pl / www.sprzataniemieszkan.pl / www.serwis-wulkanizacyjny-pszczyna.pl Wybieramy rozszerzenie, czyli końcówkę domeny. Każdy zapamiętuje głównie środek domeny a następnie sam domyślnie dodaje końcówkę .pl lub .com dlatego najmniej problemowo będzie posłużyć się właśnie którymś z tych dwóch rozszerzeń.

Teksty – Nikt lepiej za nasz nie opisze naszej firmy jak my sami. Agencja może pomóc w przygotowaniu tekstów ale nie jesteśmy specjalistami w każdej dziedzinie, więc ciężko nam stworzyć teksty na stronę gdy nie znamy Twojej oferty a na dodatek zajmujesz się np. instalatorstwem elektrycznym. Przedstaw najlepiej w otwartym dokumencie opisy : o firmie, kontakt, ofertę, informacje na temat poszczególnych ofert, cennik, inne informacje. By móc obrać odpowiedni szablon strony musimy wiedzieć jak mniej więcej rozpięta będzie.

Zdjęcia – Zdjęciami stockowymi można się wspierać, choć najlepiej świadczą o firmie profesjonalne zdjęcia. Profesjonalne – nie prześwietlone i poruszone z telefonu o niskiej rozdzielczości. Świetnie jeśli zdjęcia są z tzw “jednej parafii”. Niewskazany jest mix wizji twórczy różnych fotografów. Zdjęcia wysyłamy od razu WSZYSTKIE które posiadamy/chcemy mieć na stronie. Niestety dość często dostajemy po kilka zdjęć co wskazuje na niewielką galerię, wyceniamy pracę klasyfikując stronę jako podstawową w zakresie wykonania galerii, aż tu nagle zazwyczaj pod koniec pracy wysyłane są masowo WeTransferem pliki z lawiną zdjęć do galerii.

Pozostałe wpisy:

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

CPA co to?

CPA (ang. Cost per Action) – model rozliczeniowy, który jest stosowany w marketingu internetowym. To pozwala reklamodawcom płacić jedynie wtedy,

Czytaj całość...
Co to jest GDN?

(ang. Google Display Network) Jest to sieć reklamowa Google Ads, umożliwiająca nam wypromowanie marki, usługi, produktu itp. Reklamy przedstawiane są

Czytaj całość...
Case Study co to?

Case Study (pol. studium przypadku) – szczegółowa analiza pojedynczego przypadku, która zawiera informacje o początkowej sytuacji i problemie, możliwych rozwiązaniach,

Czytaj całość...