Co to jest dopasowanie przybliżone?

Dopasowanie przybliżone (Broad Match) – najpopularniejszy typ dopasowywania słów kluczowych w Google Ads, stosowany jest podczas wyświetlania reklam dla szerszego grona odbiorców. Użytkownik widzi reklamy w podobnych wyszukiwaniach, hasłach z błędną pisownią lub w zbliżonych wyrażeniach.

Kiedy korzystać z dopasowania przybliżonego?

Główną zaletą korzystania z dopasowania przybliżonego jest ogromny zasięg reklam, wadą są zaś nieprecyzyjne trafy w wyszukiwaną frazę. W momencie, w którym nie jesteśmy pewni, jakie frazy powinniśmy wybrać, możemy śmiało korzystać z tego rodzaju dopasowania.

Warto zauważyć, że ten rodzaj dopasowania nie wymaga korzystania ze specjalnych symboli. Przykładowo po wpisaniu frazy hulajnoga dla dziecka, będziemy otrzymywali wyniki takie jak:

  • polecane hulajnogi dla dzieci,
  • dziecięca hulajnoga sklep internetowy,
  • hulajnoga dziecięca.

Modyfikator dopasowania przybliżonego

Dzięki modyfikatorowi dopasowania przybliżonego można wyświetlać jedynie reklamy, które zostały oznaczone symbolem plusa (+). Słowa opatrzone symbolem plusa powinny być zawarte w wyszukiwanym haśle, jednakże ich kolejność nie ma znaczenia.

Przykładowo: gdy wpiszemy słowo kluczowe: +hulajnoga +dla +dziecka otrzymamy wynik: dobra hulajnoga dla dziecka, hulajnoga dla dziecka zielona.

Pozostałe:

Co to jest GDN?

(ang. Google Display Network) Jest to sieć reklamowa Google Ads, umożliwiająca nam wypromowanie marki, usługi, produktu itp. Reklamy przedstawiane są

Czytaj całość...

Sprawdź również nasze wpisy: