Agencja Marketingowa M16.pl

Co to jest Dark Post?

Dark Post – termin odnoszący się do strategii reklamowej, która jest stosowana na platformach Facebook oraz Instagram. Dark Postem nazywane są reklamy, które są skierowane do danej grupy docelowej, oraz nie są zauważalne dla fanów jako posty na Facebooku reklamodawcy. Rozpowszechnianie takiego postu jest powiązane z wykorzystaniem wkładu finansowego. Jest również organiczna forma dark post, która jest bezpłatna. Jesteśmy w stanie utworzyć ją, zmieniając ustawienia prywatności w momencie publikowania postu na fanpage’u oraz ustalając kryteria wyświetlania. Tak ustawiony post będzie widoczny tylko dla użytkowników, którzy spełniają kryteria wyznaczone przez osobę publikującą posta.

Wykorzystanie Dark Post w marketingu

Za pomocą funkcji Dark Post możesz prowadzić precyzyjne kampanie reklamowe i wyświetlać określone treści grupom odbiorców za pośrednictwem płatnych reklam. Jednym z przykładów wykorzystania Dark Postu w sklepie internetowym może być stworzenie reklamy remarketingowej, którą można skierować do użytkowników, którzy w ciągu ostatnich 14 dni dodali produkty do koszyka. Dodatkowo ta reklama może zawierać unikalny kod rabatowy, który zachęcałby klientów do dokonania zakupu. Z pomocą takiego rozwiązania jesteś w stanie rozdzielić treści, które publikujesz w aktualnościach od tych, które masz w zamiarze używać do tworzenia materiałów stricte reklamowych.

Jeżeli prowadzi się kampanie reklamowe, to istotne jest precyzyjne dostosowanie przekazu reklamowego do grupy docelowej. Wykorzystanie Dark Postów w kampaniach reklamowych oferuje unikalną możliwość spersonalizowania przekazu do odbiorców oraz prezentowania reklam, które odpowiadają ich indywidualnym potrzebom i aktualnym zainteresowaniom.

Pozostałe:

Co to jest CDN?

CDN (z ang. Content Delivery Network) – jest to globalna sieć serwerów, której głównym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa, niezawodności oraz

Czytaj całość...

Sprawdź również nasze wpisy: