Co to jest Dynamic Search Ads?

Dynamic Search Ads (DSA) - (z ang. dynamiczne reklamy w wyszukiwarce) są dostępne reklamy tekstowe, które składają się z automatycznie generowanych nagłówków oraz stron docelowych. Reklamodawca może również dostarczyć dwa opisy o długości 90 znaków. Takie ustawienie umożliwia zaoszczędzenie czasu oraz łatwe dotarcie do hasła powiązanego z poszukiwaniem potencjalnego klienta.

Tworzenie dynamicznej reklamy w wyszukiwarce

Aby stworzyć dynamiczną reklamę w wyszukiwarce, należy utworzyć kampanię w sieci wyszukiwania i podczas wybierania typu grupy reklam, zamiast standardowej, należy wybrać opcję reklamy dynamicznej. Należy uzupełnić obowiązkowe pola. Podaj nazwę domeny bez protokołu HTTP/HTTPS i dokonaj aktualizacji.

Następny krok polega na skonfigurowaniu dynamicznego celu reklamy. Możliwe są trzy opcje do wyboru: zalecane kategorie dla danej strony, konkretne strony internetowe (proszę podać adresy URL) lub wszystkie strony internetowe.

Następnie zaleca się uzupełnienie reklamy o odpowiednie teksty i zapisać ją.

Aby wzbogacić kampanię Dynamic Search Ads, warto rozważyć dodanie odpowiednich rozszerzeń, takich jak linki do podstron, objaśnienia, informacje na stronie internetowej i inne elementy odpowiednie dla konkretnej witryny.

Kiedy wdrożyć dynamiczną reklamę w wyszukiwarce?

W przypadku witryn, które posiadają odpowiednio skonfigurowane tytuły stron oraz klarowną i zrozumiałą treść, zaleca się stosowanie kampanii DSA. Aby umożliwić systemowi łatwe dopasowanie tematyki strony do wyszukiwania użytkownika, konieczne jest dobrze zoptymalizowanie stron. Poprawnie skonfigurowana kampania pozwoli nie tylko generować zyski, ale również zagwarantuje kontrolę nad treścią wyświetlanych komunikatów.

Pozostałe:

CTA co to?

CTA (ang. Call to Action) - To wezwanie do działania mające na celu zachęcenie użytkownika do podejmowania określonych reakcji, takich

Czytaj całość...

Sprawdź również nasze wpisy: