Kompleksowa obsługa marketingowa - Kampania SEM

Kompleksowa kampania SEM

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów stworzyliśmy nową usługę.

Kampania SEM jest kompleksową obsługą marketingową firmy z uwzględnieniem ustalonego maksymalnego budżetu.

Reklama to gałąź marketingu, która bardzo prężnie się rozwija i ewoluuje - zarówno techniki marketingowe, jak i odbiorca reklamy. Zamykanie się tylko na jeden kanał promocji, może być blokadą do skutecznego i stałego rozwoju firmy.


Zalety kampanii SEM:

  • Gwarantowany, ustalony budżet maksymalny (wliczając wydatki związane z zasileniem kont AdWords, Facebook, kwot za artykuły sponsorowane)

  • Umowa na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia

  • Elastyczny dobór działań marketingowych z pełnego wachlarza naszych usług

  • Do konsultacji spraw związanych z realizacją wybranego projektu wystarczy tylko jeden numer telefonu i e-mail – my załatwimy resztę.
 
meeting_09

Działania, jakie możemy zagwarantować w kampanii SEM:

  • Prowadzenie i zasilenie konta AdWords

  • Prowadzenie i zasilenie konta Facebook

  • Pozycjonowanie na wybrane słowa kluczowe

  • Poprawę widoczności serwisu

  • Prace programistyczne związane z modernizacją serwisu

  • Przygotowanie i publikację artykułów na portalach zewnętrznych

  • Projekt i druk materiałów reklamowych

  • Profesjonalną sesję zdjęciową firmy / produktów

  • Poprawki copywriterskie

  • Pełne wsparcie naszego zespołu

Jak wygląda cały proces?

1. Przygotowanie briefu:

• zasięg kampanii,

• persony,

• określenie konkurencji,

• dobór produktów / usług do promowania,

• oszacowanie budżetu,

2. Zaplanowanie pierwszego miesiąca kampanii – przykład w linku.

3. Analiza działań i efektów, plan na kolejne 2 miesiące.

4. Kwartalne lub częstsze (jeśli wymagane) planowanie dalszych działań.

 

Czym różni się kampania z budżetem maksymalnym 2 000 zł, a 6 000 zł?


Przede wszystkim czasem wdrożenia zmian! Jeśli dysponujemy budżetem 2 000 zł, w pierwszym miesiącu dużą część od razu wpłacamy do Google AdWords, żeby wygenerować ruch. Pozostały budżet (np. 800 zł) przeznaczamy na audyt SEO, poprawki programistyczne i copywriting – na tym kończy się budżet dla pierwszego miesiąca. W przypadku kampanii z budżetem 6 000 zł, oprócz podjęcia działań takich jak przy niższej kwocie, na AdWords przeznaczamy nie 1 200 zł, a 3 000 zł, co od razu potraja ruch potencjalnych klientów. Pozostała kwota pozwoli w ciągu jednego miesiąca, zrobić to, co w niższym budżecie zajęłoby przynajmniej 3 miesiące.

Największą zaletą wyboru kampani SEM jest fakt, że Wy – jako nasi Klienci – jesteście otoczeni opieką marketingową z każdej strony. To my troszczymy się o Wasz interes zza kulis. Zapewiamy stały kontakt i ciągłe monitorowanie efektów, które nasze działania wygenerują. Nie musicie obawiać się, że koszty wzrosną! Nie przekroczymy ustalonego budżetu, lecz to nie oznacza, że będziemy stać w miejscu! Działamy rotacyjnie - w jednym miesiącu skupimy się np. na artykułach sponsorowanych, a w innym miesiącu na AdWordsie. Skuteczność tej techniki - gwarantowana. Do Was będzie należało jedynie sprostać oczekiwaniom nowych klientów ;) Oszczędność czasu i pieniędzy to korzyści, które najbardziej odczujecie na własnej skórze. Nie musicie zatrudniać kilku firm/osób i kontrolować, czy wdrażają w życie swoje pomysły.

Cały zespół M16.PL zajmie się wszystkim od A do Z.

Teraz tylko od Was zależy czy promowanie swojej Firmy zaczniecie stojąc w korku za innymi
czy razem z Nami - nowym środkiem transportu : Kampanią SEM

 
 
[Głosów:13    Średnia:5/5]