Czas czytania: < 1minuta Above the Fold (ATF) - jest to termin odnoszący się do obszaru w stronach internetowych. Dokładniej, jest to pierwszy obszar widoczny po otworzeniu strony w oknie […]
Czas czytania: < 1minuta (ang. return on investment, zwrot z inwestycji) Jest to wyznacznik służący do ocenienia efektywności inwestycji. Pozwala nam ocenić skuteczność inwestycji,efektywność podejmowanych działań marketingowych, oraz opłacalność korzystania […]
Czas czytania: 2minut Czym jest Ahrefs? Narzędzie oferujące wsparcie w zakresie badania kwestii związanych z linkowaniem, widocznością stron, subiektywną wartością danej domeny,czy ruchem organicznym. Wykorzystywane jest przez specjalistów SEO. […]
Czas czytania: 2minut (ang. Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart) - Zadaniem tego testu jest ochrona przed spamem oraz zautomatyzowanymi botami przed wprowadzaniem danych […]
Czas czytania: 3minut Czym i po co jest FAQ, jak go napisać? Zawsze znajdzie się klient, który zada jakieś pytanie i będzie chciał uzyskać na nie w pełni wyczerpującą, […]
Czas czytania: 2minut Algorytm Google - definicja według M16.pl Algorytm Google system przygotowany przez inżynierów Google, którego zadaniem jest m.in. ocena, jakości serwisu i jego późniejsze umiejscowienie dla określonych […]
Czas czytania: 2minut SEO - definicja według M16.pl SEO to skrót od angielskiego "search engine optimization", czyli optymalizacja serwisu pod wyszukiwarki internetowe. SEO jest składową pozycjonowania, ale nie powinno […]
Czas czytania: 2minut Backlink- definicja według M16.pl Inaczej link zwrotny, a dawniej dużo bardziej popularną nazwą było hiperłącze. Backlink to nic innego jak odnośnik z jednej strony, prowadzący do […]
Czas czytania: 2minut Responsywność - definicja według M16.pl Responsywność strony internetowej lub sklepu, to elastyczne dopasowanie widoku do maksymalnej liczby urządzeń na których może serwis być przeglądany. W chwili […]