Nie pozwól, by klient Ci uciekł sprzed nosa
My mu na to nie pozwolimy!

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż twoich produktów, usług, a może zbudować świadomość marki, re-marketing może być strategicznym ruchem w naszych rękach

efektywność

Możesz sprawdzać skuteczność kampanii oraz miejsca wyświetlania reklam

docelowy klient

Sam wybierasz komu będzie się wyświetlała Twoja reklama.

rekomendacja produktów

Możesz rekomendować inne produkty, które chcesz zareklamować lub sprzedać

ustalanie czasu

Możemy ustalić jak często i kiedy użytkownicy widzą naszą reklamę.
 

"Trzymaj swoje plany w ryzach!"


Jest to wyświetlanie reklamy użytkownikowi, który nie dokończył procesu zakupowego. To uczucie, gdy coś za Tobą chodzi, coś miałeś zrobić, gdzieś miałeś być. Parę spraw w jednym czasie, niedokończone tematy. Bez plannera bywa ciężko. Pod ręką też nie zawsze jest kartka i długopis, a tę wizytę u dentysty i zakup pralki miałeś załatwić już dawno temu. Opinie przeczytane, najbliżsi dentyści znani, modele pralek obejrzane, ale zawsze zabraknie czasu na sfinalizowanie zakupu lub umówienie wizyty. Minie dzień, dwa i o sprawie zapominamy, a później ciężko odnaleźć obejrzany model. Jako pomocna dłoń zjawia się re-marketing. Mały prześladowca słusznych spraw skłonny przypomnieć Ci na innych odwiedzanych stronach o oglądanym produkcie. Nie chcesz, by klienci o Tobie zapomnieli? Nie pozwól im na to. W tym celu można wyświetlić użytkownikowi reklamę ogólną swojego sklepu (np. logo + hasło „rabat 20%”) lub pokazać w reklamie te pralki, które oglądał potencjalny klient.


Jak w najlepszy sposób wykorzystać remarketing? Dowiedz się więcej kontaktując się z nami.

Profesjonalne rozwiązania
nie muszą być drogie

skontaktuj się z Nami, by się o tym przekonać