Jak dodać użytkownika do google tag managera

Jak dodać użytkownika do Google Tag Managera?

Hej ho, analizować by się szło!

Sprawdź w jaki sposób dodać użytkownika do Google Tag Managera – najłatwiejszy poradnik ever

W pierwszej kolejności logujemy się na https://tagmanager.google.com/

Szukamy interesującego nas kontenera w liście i klikamy na jego nazwę

Google Tag Manager dodawanie użytkownika

W tym miejscu klikamy na „Administracja” w górnym menu

GTM dodawanie użytkownika

Klikamy „Zarządzanie użytkownikami” na poziomie konta

Google Tag Manager dodawanie użytkownika

Teraz w prawym górnym rogu klikamy na plusik na niebieskim tle, a następnie „Dodaj użytkowników”

Google Tag Manager nowy użytkownik

Teraz wpisujemy adres e-mail. W naszym przypadku jest to agencjamarketingowam16@gmail.com. Wybieramy uprawnienia jako „Administrator”.

GTM nowy user

Klikamy na nazwę kontenera i przeklikujemy uprawnienia na „Publikacja”, a następnie „Gotowe” w prawym górnym rogu

Google Tag Manager dodawanie użytkownika

W prawym górnym rogu klikamy „Zaproś”.

I to tyle!

Pozostałe wpisy:

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

Feedback co to?

Feedback to pojęcie anglojęzyczne, które odnosi się do udzielania informacji zwrotnej. W biznesie jest często wykorzystywane do przekazywania konstruktywnej oceny

Czytaj całość...
CPA co to?

CPA (ang. Cost per Action) – model rozliczeniowy, który jest stosowany w marketingu internetowym. To pozwala reklamodawcom płacić jedynie wtedy,

Czytaj całość...
Fraza co to?

Fraza, a konkretniej “fraza kluczowa“ (ang. keyphrase) – jest to zwrot lub zestaw słów, na których opiera się pozycjonowanie konkretnej

Czytaj całość...
Co to jest e-book?

E-book (electronic book) – dosłownie tłumacząc, jest to książka elektroniczna, czyli taki odpowiednik papierowej książki w formie elektronicznej, który obecnie

Czytaj całość...