artykuł sponsorowany dobra forma reklamy

Artykuł sponsorowany – dobra forma reklamy!

Dlaczego warto korzystać z artykułów sponsorowanych?

Artykuły sponsorowane od pewnego czasu są coraz popularniejszą formą marketingu internetowego. Ludzie często czytając taki artykuł, nie zdają sobie sprawy z tego, iż tekst, który właśnie jest w ich rękach to sprytnie przemycona forma reklamy.

Dlaczego?
Ponieważ artykuły te tworzy się w taki sposób, by stały się jak najbardziej użyteczne dla użytkownika, ale nie były jawną promocją produktu.

Jak to wygląda?
Opisujemy jakiś problem i jego rozwiązanie, które najczęściej jest spójne z produktem reklamodawcy. Nie jest to nachalna reklama tego produktu tylko subtelne wspomnienie go w tekście i zwrócenie uwagi na jego pozytywne właściwości.

Z jakiego powodu klikamy w taki artykuł?
Taki tekst po prostu przynosi korzyści dla czytającego, ponieważ pomaga rozwiązać jego problem lub odpowiedzieć na postawione w tytule pytanie, a przy tym sugeruje, iż przy dzięki użyciu danego produktu lub usług problem ten będzie jeszcze skuteczniej rozwiązany. Użytkownik może skorzystać z samej porady lub też z gotowego produktu.

Inne zalety?
Nie tylko sama reklama jest plusem w przypadku takiego rodzaju artykułu. Dzięki tego typu tekstowi zyskujemy także miejsce, gdzie dodajemy link pozycjonujący, co daje nam wyższą pozycję naszej strony w Google. Dobrze, by na pytanie postawione w wyszukiwarce pojawiła się w wynikach organicznych odpowiedź w formie naszego artykułu, który za pomocą linka umieszczonego w tekście przerzuci czytającego na naszą stronę i już mamy potencjalnego klienta.

Pozostałe wpisy:

Zerknij również na nasz słownik marketingowy:

Co to jest e-book?

E-book (electronic book) – dosłownie tłumacząc, jest to książka elektroniczna, czyli taki odpowiednik papierowej książki w formie elektronicznej, który obecnie

Czytaj całość...
AMP co to?

AMP (ang. Accelerated Mobile Pages) jest to platforma open source dla języka HTML, której celem jest uproszczenie tworzenia stron internetowych,

Czytaj całość...
Fraza co to?

Fraza, a konkretniej “fraza kluczowa“ (ang. keyphrase) – jest to zwrot lub zestaw słów, na których opiera się pozycjonowanie konkretnej

Czytaj całość...
Case Study co to?

Case Study (pol. studium przypadku) – szczegółowa analiza pojedynczego przypadku, która zawiera informacje o początkowej sytuacji i problemie, możliwych rozwiązaniach,

Czytaj całość...