Co to jest dopasowanie przybliżone?

Dopasowanie przybliżone (Broad Match) – najpopularniejszy typ dopasowywania słów kluczowych w Google Ads, stosowany jest podczas wyświetlania reklam dla szerszego grona odbiorców. Użytkownik widzi reklamy w podobnych wyszukiwaniach, hasłach z błędną pisownią lub w zbliżonych wyrażeniach.

Kiedy korzystać z dopasowania przybliżonego?

Główną zaletą korzystania z dopasowania przybliżonego jest ogromny zasięg reklam, wadą są zaś nieprecyzyjne trafy w wyszukiwaną frazę. W momencie, w którym nie jesteśmy pewni, jakie frazy powinniśmy wybrać, możemy śmiało korzystać z tego rodzaju dopasowania.

Warto zauważyć, że ten rodzaj dopasowania nie wymaga korzystania ze specjalnych symboli. Przykładowo po wpisaniu frazy hulajnoga dla dziecka, będziemy otrzymywali wyniki takie jak:

  • polecane hulajnogi dla dzieci,
  • dziecięca hulajnoga sklep internetowy,
  • hulajnoga dziecięca.

Modyfikator dopasowania przybliżonego

Dzięki modyfikatorowi dopasowania przybliżonego można wyświetlać jedynie reklamy, które zostały oznaczone symbolem plusa (+). Słowa opatrzone symbolem plusa powinny być zawarte w wyszukiwanym haśle, jednakże ich kolejność nie ma znaczenia.

Przykładowo: gdy wpiszemy słowo kluczowe: +hulajnoga +dla +dziecka otrzymamy wynik: dobra hulajnoga dla dziecka, hulajnoga dla dziecka zielona.

Pozostałe:

Co to jest crawler?

Crawler – to jest rodzaj internetowego robota, którego głównym celem jest indeksowanie lub pozyskiwanie informacji z witryn internetowych. Bezsprzecznie, największą

Czytaj całość...
Co to jest Facebook?

Facebook – jest to platforma społecznościowa umożliwiająca tworzenie osobistych profili, dzielenie się postami, filmami zdjęciami, dodawanie znajomych, tworzenie grup, a

Czytaj całość...
CTR co to?

CTR (pol. współczynnik klikalności) – pełna nazwa to Click-through rate i współczynnik ten ma swoje zastosowanie w marketingu internetowym. Jego celem

Czytaj całość...
API co to?

API, czyli interfejs programowania aplikacji (ang. application programming interface) – jest to zestaw protokołów i reguł, które określają sposób komunikacji

Czytaj całość...
E-commerce co to?

E-commerce (e-handel, handel elektroniczny) – działalność polegająca na sprzedaży oraz kupnie towarów lub usług z wykorzystaniem internetu. Klient zamawia towaru

Czytaj całość...
Feedback co to?

Feedback to pojęcie anglojęzyczne, które odnosi się do udzielania informacji zwrotnej. W biznesie jest często wykorzystywane do przekazywania konstruktywnej oceny

Czytaj całość...

Sprawdź również nasze wpisy: