Jak zaprojektować dobrą wizytówkę? - Agencja Marketingowa M16.PL
Strona internetowa – jak stworzyć?
Lipiec 31, 2017
Dlaczego reklama Google AdWords jest OK? – część I
Lipiec 31, 2017

Wizytówka jest jednym z tych elementów, który od pierwszej chwili musi zrobić wrażenie ” wow ” na kliencie. Musi to być coś co od razu zapadnie w pamięci. Może na to wpłynąć zarówno ciekawy projekt, niestandardowy sposób wykonania jak i rodzaj użytego papieru i uszlachetnienia.

Większość branży artystycznych może pozwolić sobie na lekkie szaleństwo z projektem lecz głównie wyznaje się zasadę ” mniej znaczy więcej”. Prostota, minimalizm i przejrzystość. Wizytówka powinna być czytelna i spójna z resztą identyfikacji wizualnej firmy, tak by klient z łatwością mógł skojarzyć i przypomnieć sobie o tym, kim jesteśmy. Oryginalna wizytówka spowoduje zaciekawienie i chęć dzielenia się nią z innymi – czyli zyskujemy dodatkową reklamę firmy.

Poniżej kilka ważnych zasad o których trzeba pamiętać :

 

  • ogranicz ilość tekstu do minimum, na wizytówce powinny znaleźć się tylko najważniejsze informacje takie jak imię ,nazwisko, nazwa firmy, dane kontaktowe, adres strony www

 

 

    • projektem graficznym staraj się oddać charakter firmy, tak aby po pierwszym spojrzeniu na wizytówkę było wiadomo o jakie usługi chodzi

 

    • zachowaj kolorystykę reszty identyfikacji wizualnej firmy

 

  • w miarę możliwości korzystaj z niestandardowych form wizytówek – inne kształty, materiały, uszlachetnienia i rodzaje wydruków, lecz staraj się zachować standardowy rozmiar, bo nie ma nic gorszego od wizytówki, która nie zmieści się do portfela

Szukasz inspiracji ? Zobacz projekty naszych wizytówek 🙂