Jak podłączyć e-mail z domeną firmową pod onet.pl - Agencja Marketingowa M16.PL
Jak zrobić dobre zdjęcie produktowe?
Lipiec 31, 2017
Jak uzyskać 10000$/mies. – Granty Google AdWords dla fundacji
Lipiec 31, 2017

Jak podłączyć e-mail z domeną firmową pod onet.pl

Do podłączenia zewnętrznej poczty z naszego hostingu pod skrzynkę onet.pl wystarczy posiadać:

– adres e-mail
– hasło
– serwer poczty

1. Po zalogowaniu się na konto Onet.pl przechodzimy do zakładki ustawienia:

 

 

 

 

 

 

2. Wybieramy “Skrzynki zewnętrzne” i klikamy w żółty przycisk “Dodaj skrzynkę” znajdujący się po prawej stronie okienka:

 

 

 

 

 

3. Z listy wybieramy ostatnią opcję tj.: “Inna skrzynka”:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Następnie uzupełniamy pola:

Adres e-mail – (adres e-mail, który chcemy podłączyć)
Hasło – (hasło do podpinanej skrzynki)
Pobierz listy – wybieramy z menu rozwijanego “wszystkie”
Po pobraniu – pozostaw kopię – dzięki temu wszystkie maile będą bezpieczne na naszym serwerze
Klikamy żółty przycisk: “DALEJ”


 

 

 

 

 

5. Kolejny etap to uzupełnienie pozostałych danych (pojawia się, gdy Onet.pl nie jest w stanie we własnym zakresie podpiąć danych z serwera).

Adres e-mail – przepisujemy jeszcze raz adres, który chcemy podpiąć (w naszym przypadku biuro@m16.pl)
Nazwa skrzynki – podajemy nazwę, po jakiej będzie się ona wyświetlać później w zakładce odebrane (klienci zwykle stosują po prostu nazwę skrzynki, choć można napisać dowolny tekst).
Serwer poczty przychodzącej – uzupełniamy z danych jakie otrzymamy od firmy administrującym naszym serwerem (w naszym przypadku mail.m16.pl)
Hasło – przepisujemy jeszcze raz hasło do maila
Typ połączenia pozostawiamy bez zmian – jeśli ktoś potrzebuje dodatkowo łączyć się jednak przez SSL, wystarczy zmienić tryb zabezpieczenia na SSL oraz port.
Klikamy żółty przycisk: “DALEJ”


 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, natrafimy na taki widok:

 

 

 

Teraz należy kliknąć “Aktywuj teraz” i zalogować się ostatni raz stary serwer, żeby kliknąć w link potwierdzający.

7. Po aktywowaniu otrzymamy taką informację:


 

 

 

 

Co oznacza, że wszystko przebiegło pomyślnie, a maile już zaczęły pobierać się z serwera (już mamy możliwość wysyłania e-maili z domeny firmowej).

W razie pytań lub problemów, zapraszamy do skorzystania z naszego czatu znajdującego się po prawej stronie, kontaktu mailowego, telefonicznego lub wizyty w Naszym biurze. 🙂