Piszemy, publikujemy czasu nie marnujemy.




Jak piszemy?
Nie kopiujemy, bo to największy błąd, przez który marka pozostaje w cieniu swojej konkurencji.
Przeprowadzamy rozmowę, w której ustalamy jakie treści najbardziej pasują do artykułu,
Czy jest to np. otwarcie salonu fryzjerskiego, czy ukryte przedstawienie oferty.
Artykuł może mieć charakter reportażu wraz ze zdjęciami, który uchyli rąbka tajemnicy o marce, a przy okazji ją zareklamuje.
 
strzałka2
Dlaczego masz to zlecić nam?
Jak wiemy, czas jest jeden i nie da się go cofnąć, dlatego nie musisz marnować go na pisanie artykułu.
Co Cię ominie?
- szukanie w googlach słowniczka,
- czytanie poradników "Jak napisać dobry artykuł",
- korygowanie literówek,
- użeranie się z szefem, że jednak tekst Pani Grażyny był lepszy.
- (zapomniałabym o mały włos) kontakt z redaktorem portalu, który aktualnie nie ma czasu z Tobą porozmawiać, lub co gorsze zapomniał wstawić artykuł.
Tak, to jednak ciężka praca, a teraz już na serio przejdźmy do wyceny...
 
 

Przykładowe ceny:

Tworzenie i redakcja treści przez nas
Około 2000 znaków
Od 50 zł netto
Tworzenie i redakcja treści przez copywritera
Około 2000 znaków
Od 100zł netto
Publikacja na portalach regionalnych
np. czecho.pl
Od 200zł netto
Publikacja na portalach ogólnopolskich
np. Forbes.pl
Od 7350zł netto
chcewycenechcewycene2
 

Jeśli argument o tym, że tekst Pani Grażyny jest lepszy
od Twojego nie przekonał Cię,
to Dlaczego warto?


1. Tworzy ruch

w momencie publikacji artykułu na portalu, część użytkowników interesuje się promowaną marką na tyle, że zaczyna z niej korzystać lub odwiedzać jej stronę WWW.

2. Angażuje odbiorców

dzięki przyjaznej formie reklamy, przypomina teksty tradycyjnie publikowane na danym portalu. To oznacza, że jeżeli wstęp jest zachęcający i został dobrze napisany, to czytelnicy danego portalu, będą chcieli go przeczytać.

4. Dostarcza atrakcyjnych treści

kiedy artykuł wnosi dodatkową wiedzę, jest lepiej postrzegany niż ten który zawiera samą reklamę.

5. Pozytywnie wpływa na wizerunek marki

artykuł, który w subtelny sposób prezentuje markę, podkreśla jej zalety.

6. Nie da się go zablokować

Ad block, nie blokuje artykułu sponosorowanego, dzięki czemu ma on przewagę nad tradycyjnymi reklamami w wyszukiwarce. Po za tym jest przyjazny dla Google.

Profesjonalne rozwiązania nie muszą być drogie


Skontaktuj się z Nami, by się o tym przekonać
justyna.uminska@m16.pl | 514 10 16 16