Content marketing

na początku było słowo


  • treści tworzone z sercem,
    pod SEO

  • tworzenie w oparciu o narzędzia analityczne

  • artykuły sponsorowane,
    teksty na bloga

Teksty tworzone pod SEO mają spełniać o wiele więcej niż tylko zasady poprawnej polszczyzny. Treść na Twojej stronie www, e-sklepie musi być lekkostrawna. Idealnym przepisem na to jest umieszczenie niewidzialnych słów kluczowych, na które rankuje Twoja firma, dodanie przydatnych linków i smacznych obrazków, a wszystko to ma być lekkie i przyjazne w lekturze, doprawione językiem korzyści.
To tylko kilka elementów, z jakich powstaje skuteczny Content Marketing.

Jeżeli chcesz dotrzeć do świadomości swoich Klientów, musisz mówić ich językiem.
Nasz copywriter posiada czarujące pióro, którym w dobrym stylu przedstawi wizerunek marki lub kusząco opisze każdy produkt, lub Twoją usługę.

Myślisz nad publikacją artykułu sponsorowanego ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Stworzymy dla Ciebie tekst, który podniesie rozpoznawalność Twojej firmy i ugruntuje pewność o autorytetecie marki.
Nie ważne, czy celujesz w media regionalne, czy ogólnopolskie. Przygotujemy artykuły na portale, takie jak Czecho.pl lub Forbes, które oprócz ciekawej treści, poprawią widoczność strony oraz przyciągną uwagę potencjalnych Klientów.
parallax background

Ile kosztuje content marketing?


treści

*treści tworzone są w oparciu o polskie narzędzie analityczne. Ilość znaków uzależniona jest od wyników konkurencji.



*w cenie wliczone jest wykonanie reaserchu i stworzenie listy tematów pod ofertę oraz frazy kluczowe.


1 tekst/mies. -240 zł


2 teksty/mies. - 360 zł


4 teksty/mies. - 576 zł


1 zdj stockowe GRATIS, kolejne +10 zł



*Podane kwoty są cenami netto.


Co potrzebujemy
od Ciebie?


Przede wszystkim, jak najwięcej szczegółów ;)
Im lepiej poznamy Twój punkt widzenia, filozofię Twojej firmy i jej strukturę - tym nasz copywriter szybciej będzie mógł opisać, to co Ci chodzi po głowie.


Zapytamy o:
ofertę Twojej firmy,
słowa kluczowe,
konkurencje,
przeznaczenie tekstów,
pomysły na bloga.

Bez poznania tych kilku punktów, nie będziemy w stanie stworzyć atrakcyjnego i zgodnego z Twoimi wymaganiami contentu.

Pozostawiając nam dowolność w formie treści, akceptujesz z góry styl naszego copy oraz jego doświadczenie pod kątem języka sprzedaży.

Jeżeli chcesz "ubrać" swój pomysł w słowa, preferujemy aktywne uczestnictwo przy tworzeniu treści na Twoją stronę www, e-sklep, artykuł sponsorowany, posta na bloga lub opis kategorii itd.

W końcu nikt inny niż Ty jest ekspertem w swojej branży, który może wprowadzić merytoryczne poprawki.